Ulubieńcy ostatnich tygodni i plany zakupowe

Mój ulubiony typ postów blogowych, uwielbiam czytać o ulubieńcach i zawsze przeglądam takie wpisy na obserwowanych blogach. Przed wami moje zestawienie ulubieńców :)


Paznokcie

Ostatnie miesiące to dla mnie seria przedłużania i skracania paznokci, można by podejrzewać że powinny być w fatalnym stanie po takim zakładaniu i ściąganiu żelu, nic bardziej mylnego... Paznokcie przedłużam sama w domu, sama też ściągam żel. Bardzo dobrze sprawdza się do tego żel Easy Shape Builder podsiada właściwości samopoziomujące więc bardzo ułatwia nam uzyskanie idealnego łuku, dodatkowo nie zauważyłam negatywnego wpływu na kondycje moje płytki paznokci. Właśnie dzięki Easy Shape Builder możecie oglądać u mnie na Instagramie przeróżne długości paznokci na przestrzeni kilku tygodni. Żel idealnie utwardza się pod zwykłą lampą do lakierów hybrydowych, wiecie ta lampa typu mostek wystarczy wam do przedłużenia paznokci.


Złoto

Złoto i wszystko co się świeci, złota biżuteria, złote ubrania, złote dodatki do mieszkania. Może i po cygańsku ale uwielbiam jak mam dużo złota w otoczeniu. W ostatnich tygodniach kupiłam w zara home złotą tacę która uprzyjemnia mi każdy poranek, aktualnie stoi na mojej toaletce i trzymam na niej perfumy. Dodatkowo w prezencie dostałam złotą ramkę, nadal czekam na idealne zdjęcie :-)



Nawilżacz powietrza

Miałam już nawilżacze powietrza, ale zawsze były dość malutkie wystarczały na godzinę pracy na pełnym zbiorniczku wody. Nawilżacza używam z dwóch powodów, pierwszy wynika z mojego uwielbienia do olejków zapachowych, a drugi z potrzeby nawilżania powietrza do czasu mojej operacji oczu. Nawilżacz z Diagonisis ma ogromy zbiornik na wodę spokojnie starczy nam na parę godzin pracy, ja dodaje olejku pomarańczowego lub rozmarynowego, mieszkanie bardzo szybko wypełnia się przyjemnym zapachem, według mnie dużo ładniejszym niż świece. Kolejnym czynnikiem jest aspekt zdrowotny, moje oczy mają tendencje do wysychania więc używanie nawilżacza powietrza łagodzi te nieprzyjemne objawy. Akurat w sklepie Diagonisis nawilżacz jest w bardzo przystępnej cenie, jest to sklep w którym znajdziemy produkty medyczne takie jak inhalatory, ciśnieniomierze ale też testy ciążowe i narkotykowe.



Mały cel zakupowy

Planuje w najbliższych tygodniach kupić nową torebkę, nie mam ich dużo, a każdy zakup staram się dokładnie przeanalizować czy aby na pewno jest mi potrzebna i gdzie będę ją nosić. Dodatkowo jak za nią zapłacę ;-) Bo nie mam zamiaru wydawać na nią środków na życie, nie oszukujmy się nie jest to wydatek niezbędny mi do życia.

http://www.blessthemess.pl/pinko-love-bag/
Wybór padł na torebkę marki PINKO, może się kojarzyć z igrzyskami śmierci ale mi to nie przeszkadza, bardziej martwię się o to że jest wykonana z delikatnej skóry i może się łatwo rysować. Zobaczymy na razie nadal analizuje ten zakup :)

5 komentarzy:

  1. Planuję zakup nawilazacza! Koniecznie przyjrze sie temu modelowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taca piękna, ja złota nie lubię, ale zawsze tak miałam i wszystko u mnie jest w kolorze srebra, ale też się świeci i uważam, że to super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka ;) Ale dla mnie za mała; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż wstyd przyznać, że nie znam nic z tych ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger