Kolory nude na paznokciach

Całe zamieszanie o kolory nude zaczęło się chyba od nude ust, z dnia na dzień firmy wypuszczały na rynek nowe kolory pomadek i szminek który miały dać nam efekt podkreślenia naszego naturalnego koloru ust, brzmi dziwnie a jednak zaskoczyło i rynek zasypały błyszczyki, cienie do oczu, podkłady i inne gołe bajery. Jak dodasz do nazwy produktu wyraz nude od razu wzbudza większe zainteresowanie niż beżowa pomadka... Bardzo podobnie jest z lakierami, jeżeli oznaczę zdjęcie tagiem #nude od razu wzrasta ilość wyświetleń, z jednej strony rozumiem ten cały szum bo są to kolory niezwykle uniwersalne, na każdą okazję i dla każdego, nie zależnie od wieku i miejsca pracy zawsze pasują, z drugiej niepokoi mnie chęć poprawiania naturalności, nude ma imitować nas bez makijażu a jednak jest makijażem i to często dość mocnym.



Jeżeli chodzi o nude makijaż mam dwie palety z urban decay i jestem z nich bardzo zadowolona, pierwsza z nich to Naked 2 [klik] to moja pierwsza paleta tej firmy i już za chwile się skończy, część cieni już jest na wykończeniu zostały mi tylko te błyszczące. Drugą paletką jest Naked Basics 2 [klik] również znakomita z większą ilością matów i w rozmiarze idealnym do podróżowania. Pomadkę która by pasowała do trendu nude mam tylko jedną jest to Velvet Teddy z MAC [klik], nie dla każdego to będzie nude bo kolor jest dość ciemny ale u mnie wygląda bardzo naturalnie.

Jeżeli chodzi o osiągnięcie efektu nude na paznokciach mam z tym spore problemy, naturalna płytka moich paznokci jest dość długa, przez co nie ma jednolitego koloru na szczycie jest sino różowa a im bliżej końcówki tym bardziej żółta, jest to dość naturalne zjawisko i nie do końca ma związek z tym że ja cały czas maluje paznokcie. Przypuszczam że bez malowania wyglądały by bardzo podobnie dla mnie problemem są raczej okolice skóry wokół paznokcia które często mam zaczerwienione. Jeżeli kolor zawiera w sobie odcienie pomarańczu natychmiast podkreśla moje zaczerwienienia, mój nude będzie zawsze w kierunku zimnego lepiej żeby miał domieszki szarości lub bieli. Wybierając kolory zawsze przykładam wzornik do dłoni żeby upewnić się że kolor nie podkreśla tego co chciała bym zatuszować, nie zawsze to co nam się podoba będzie pasować do naszej karnacji lub kształtu paznokci.



Pokażę wam klika moich ulubionych odcieni




I teraz kolor który już nie do końca wtopił się w moją karnację


Na zdjęciach często kolory wyglądają idealnie, na żywo jeżeli mam coś nosić to jestem dużo bardziej wybredna i często korzystam z kilku sprawdzonych kolorów. Bardzo lubię pokazany wcześniej Pijama Party [klik] i gdybym mogła nosiła bym go bez przerwy :)

4 komentarze:

  1. Śliczne :)
    Kolory nude nigdy mi się nie znudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kolory nude, ale wolę kiedy wyróżniają się na tle moich dłoni:) Poza tym moim zdaniem Indigo ma naprawdę piękne nudziaki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez teraz nosze pijamy i musze przyznac, ze to piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolory na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger