Indigo Metal Manix - Instrukcja na hybrydy!

Indigo wypuściło na rynek nowość pyłek Metal Manix, który na paznokciach daje efekt tafli metalu. Nie sądziłam że coś takiego jest możliwe, ale produkt od Indigo naprawdę mnie zaskoczył. Wcześniej na rynku dostępne były folię którymi można było pokryć paznokieć, ale w przypadku foli idealny efekt osiągniemy tylko gdy mamy równą płytkę paznokcia, ja takiej nie mam. Lakiery w płatkach i naklejki wodne pokrywające cały paznokieć u mnie się nie sprawdzają. Sadziłam że efekt metalowych paznokci jest dla mnie nie osiągalny, aż trafiłam na produkt Metal Manix.

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Pyłek Metal Manix kosztuje 13zł można go kupić na stronie producenta [link do sklepu] niestety za przesyłkę zapłacimy aż 15zł, chyba że jesteśmy z Łodzi wtedy możemy go odebrać osobiście. Pudełeczko wygląda niepozornie jednak zapewniam was że ta ilość produktu do użytku domowego jest wystarczająca. Kiedyś kupiłam 3 opakowania syrenki i do tej pory nie zużyłam nawet 1/5 z pierwszego opakowania, te pyłki starczają do końca życia.

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test


Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test


Aplikacja na hybrydzie:

1. Zaczynamy od zwykłej bazy, ja użyłam Semilac Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego [link do sklepu]
2. Nakładamy kolor bazowy, u mnie Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White [link do sklepu] (nie pomijajcie tego kroku on naprawdę robi różnicę)
3. Na kolor bazowy aplikujemy top który nie wymaga przecierania do wyboru mamy produkt od Semilac lub Indigo, przypuszczam że inne firmy też mają takie topy ale ja ich nie testowałam.

  • Na palec wskazujący nabieram pyłek, przykładam go do boku paznokcia na którego będę aplikować MetalManix wykonuje ruch ścierania pyłku z paznokcia robię to w jednym kierunku. Edit: Aktualnie w ofercie Indigo pojawiły się specjalne aplikatory 
  • Na większości filmików na YT dziewczyny wcierają okrężnymi ruchami produkt, u mnie powstawała wtedy grudka brokatu w jednym miejscu i psuło to cały efekt. Ścieranie z paznokcia działa lepiej, cały czas wykonujemy ruch w jednym kierunku i mam wrażenie że pyłek wtedy się dużo lepiej układa.
  • Moment gdy pierwszy raz przykładamy palec z pyłkiem do paznokcia też może być problematyczny, dlatego polecam zaczynać od boków i powoli przesuwać się do środka. 
4. Ostatnim krokiem jest ponowne nałożenie Topu u mnie jest to  Semilac Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego [link do sklepu]

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test


Uwaga! Indigo wprowadziło złotą wersję Metal Manix [link do sklepu] więc polecam od razu zamawiać dwie, moja już do mnie jedzie <3





25 komentarzy:

  1. muszę wypróbować ! efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt genialny ;) nie używałam jeszcze produktów Indygo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie! Ja będę robić zakupy w sklepie Indigo to na pewno skuszę się też na ten pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, nie słyszałam o czymś takim, bardzo fajna nowość :)
    Pyłki starczają do końca życia - lol, no prawda, uśmiałam się xd

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentuje się na paznokciach, muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Poznaniu produkty indigo można kupić na Hetmańskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w Poznaniu produkty indigo można kupić na Hetmańskiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten mani :) fajnie, ze w końcu można mieć takie pazurki bez folii. Idealna tafla wychodzi na sugar effect indigo, na hybrydzie jest tak jak piszesz.

    P.s Popraw sobie literowke na warstwę dyspersyjna a nie depresyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten mani :) fajnie, ze w końcu można mieć takie pazurki bez folii. Idealna tafla wychodzi na sugar effect indigo, na hybrydzie jest tak jak piszesz.

    P.s Popraw sobie literowke na warstwę dyspersyjna a nie depresyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z tego co sie orientuje pylek stosujemmy na produkty bez warstwy dyspersyjnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... nie bardzo rozumiem co masz na myśli, jeżeli to że powinno się odtłuścić płytkę przed nałożeniem pyłku to nie próbowałam tego mam wątpliwości czy tak nałożony pyłek będzie się trzymać, jeżeli to co napisałaś oznacza że nie wolno go stosować z hybrydami ponieważ one mają tą warstwę to jak najbardziej uważam że wolno bo to zrobiłam

      Usuń
    2. Koleżanka wyżej ma rację. Tak jest napisane na stronie producenta. Stosujemy pyłek na żele pozbawione warstwy dyspersyjnej po utwardzeniu pod lampą uv.

      Usuń
    3. Czy wykonałaś to na swoich paznokciach?

      Usuń
    4. To prawda nie powinno się go wcierac w lepka warstwę. Jeśli chodzi o hybrydy używa się go na top no wipe który nie posiada warstwy dyspersyjnej i wówczas wychodzi idealnie.

      Usuń
    5. Jeżeli zakłada się taki blog to trzeba być dobrze przygotowanym pod każdym względem .Autorka nawet nie wie o co chodzi z tą warstwą "depresyjną" , lakiery nie mają depresji ,mają tylko warstwę dyspersyjną i rzeczywiście należy nakładać Metal Manix na top no wipe czyli taki ,który nie posiada tej warstwy dyspersyjnej i efekt jet wtedy rzeczywiście lustrzany.Na załączonych zdjęciach efekt jest bardzo słaby.

      Usuń
  11. piękny efekt! ciagle o nim myśle ale cena 35 zł troche przeraża jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam swim sposob. Na paznokiec klade 1 warstwe lakieru utwardzam I too. Utwardzam. Przemywam warstwe dyspresyjna I wcieram metal manix utwardzam z topem. Efekt bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pyłek powinno się wcierać w odtłuszczony paznokieć i wtedy wychodzi efekt chromu bez drobinek

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt !! Ja osobiście użyłam Semi Flash i szczerze mówiąć rewelacyjnie to wyszło, paznokcie wyglądały na ostatnim weselu genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj pierwszy raz robiłam paznokcie chromem Indigo.
    Specjalnie kupiłam top bez przecierania. Chciałam tylko na serdecznych palcach to zrobić, a na pozostałe dałam nude używając topu tradycyjnego.
    Pech chciał, że gdy miałam już gotowe paznokcie, rozsypał mi sie ten pyłek. Już z ciekawości wtarłam go w pozostałe paznokcie, które były przetarte cleanerem. I pyłek wtarł się IDEALNIE, tak samo jak na palcach z produktem bez przecierania! Gdybym chciała- mogłam pociągnąć topem, dla mnie tego metalu jednak było za dużo, usunęłam.
    Ale wniosek jest taki, że firmy naciągają nas na wciąż nowe zakupy zupełnie niepotrzebne. Nie kupujcie top dry, dziewczyny.
    Pyłek można wcierać w paznokcie po usunięciu warstwy dyspersyjnej, czyli właściwie już zrobione, do tego zwykły top i macie chrom książkowy.
    Bo przecież paznokcie po topie bez warstwy dyspersyjnej i paznokcie świeżo przetarte cleanerem to takie same paznokcie, tak? Tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu pewnie masz rację,muszę to wypróbować.

      Usuń
  16. U mnie wyszedł jak zwykły srebrny brokat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy stosowałaś dry top?

      Usuń
    2. Bo pewnie zrobiłaś według instrukcji HOLA PAOLA , mnie też wyszły brokatowe , zresztą takie jak na zdjęciach

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger