Co warto kupić na targach LOOK i beautyVISION 2016

Jak już pewnie Wam wiadomo wybieram się jutro na targi, już od 10:00 startuje jedno z ważniejszych wydarzeń kosmetycznych w Wielkopolsce. Ja bardzo się cieszę, to będą moje 3 targi i już wiem że warto się do nich dobrze przygotować. Dla mnie kluczową informacją okazało się to że nie na każdych stoiskach można płacić kartą płatniczą, warto mieć więc przy sobie gotówkę. Jeżeli możesz to nie jedź samochodem, w okolicach targów jest naprawdę ciężko o parking.



Przejdźmy do przyjemnego tematu, mianowicie moje plany zakupowe. W tym roku stawiam na sprawdzone produkty których zapasy chciała bym uzupełnić a, targi to świetna okazja bo wiele sklepów jest dostępnych tylko on-line a na targach nie dość że ceny są atrakcyjne to dodatkowo zaoszczędzimy na przesyłce. 

Oczywiście odwiedzę stoisko Semilac na ich instagramie była informacja o wielu konkursach w których będzie można wygrać 000 i 111 więc naprawdę warto tam być jeżeli polujemy na te produkty. 



Kolejnym celem w moim przypadku będzie stoisko sprzedające produkty Starej Mydlarni ceny ich produktów podczas targów są niesamowicie niskie. Żałuje że rok temu kupiłam tak mało,



Planuje zakup szamponów z Sylveco firmy która raczej nie jest dostępna stacjonarnie w Poznaniu, tzn ja jej nigdzie nie widziałam  


I ostatnim produktem którego potrzebuje jest nowa szczotka do włosów, wybieram pomiędzy modelami:


Pierwszym modelem jest Tangle Angel Detangling Hair Brush [link do sklepu] Zdecydowanym plusem jest to że ma rączkę, zobaczymy ile będzie kosztować na targach, liczę na ciekawą ofertę.


Drugą opcją jest nieśmiertelny Tangle Teezer który u mnie sprawdza się dobrze jednak chciała bym zmienić wersje na czarny model, tylko myślę czy w moim przypadku (noszę szczotkę na siłownie) opcja travel nie była by lepsza... hmm 




Jestem bardzo ciekawa co wy macie na swoich listach zakupów, napiszcie mi w komentarzach bo może przegapiłam jakiegoś ciekawego wystawcę. Oczywiście pewnie kupię więcej niż ta lista ale chyba w przypadku targów zawsze jest tak że uda się znaleźć wiele okazji o których dowiemy się dopiero na miejscu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger