Top 5 hybryd na Lato 2016! Sprawdź czy masz wszystkie!

Są kolory bez których nie wyobrażam sobie lata 2016, chciała by się podzielić z Wami moją listą. Zdjęcia pokażą te bardzo znane już odcienie w nieco innym matowym wydaniu, Top Mat dodał im bardziej pastelowego wykończenia, co bardzo mi się podoba.

Semilac 023 Banana Semilac 044 Intense Blue Semilac 022 Mint Semilac 131 Lovely Mickey Semilac  130 Sleeping Beauty  jakie kolory na lato wiosna hybrydowe paznokcie na lato neonowe hybryda lakiery zdobienie kolory semilac

Semilac 130 Sleeping Beauty [link do sklepu

kolor brzoskwiniowy świetny do noszenia solo jak i łączenia z innymi neonami, nie kryje idealnie dobrze jest nałożyć go na białą bazę. Warto go mieć na stanie!

Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu]

neonowy róż, kryje lepiej niż kolor 130. Kolor jedyny w swoim rodzaju nie spotkałam się wcześniej z tak przyjemnym odcieniem różu.

Semilac 023 Banana Semilac 044 Intense Blue Semilac 022 Mint Semilac 131 Lovely Mickey Semilac  130 Sleeping Beauty  jakie kolory na lato wiosna hybrydowe paznokcie na lato neonowe hybryda lakiery zdobienie kolory semilac

Semilac 044 Intense Blue [link do sklepu]

wydaje mi się że ten odcień niebieskiego jest dużo ładniejszy niż poszukiwany 000. Polecam wam obejrzeć go w sklepie bo może się okazać że wcale nie chcecie koloru 000.

Semilac 022 Mint [link do sklepu]

ten kolor ma chyba każdy ale warto o nim wspomnieć w obliczu zbliżających się wakacji, jeżeli wam się kończy to uzupełnijcie zapasy bo idzie sezon ;-)

Semilac 023 Banana Semilac 044 Intense Blue Semilac 022 Mint Semilac 131 Lovely Mickey Semilac  130 Sleeping Beauty  jakie kolory na lato wiosna hybrydowe paznokcie na lato neonowe hybryda lakiery zdobienie kolory semilac

Semilac 023 Banana [link do sklepu]

nie używam tego koloru wystarczająco często, ale mam zamiar to zmienić, Jest to śliczny odcień słonecznego żółtego, nie jest neonowy przez co podoba mi się jeszcze bardziej.

Semilac 023 Banana Semilac 044 Intense Blue Semilac 022 Mint Semilac 131 Lovely Mickey Semilac  130 Sleeping Beauty  jakie kolory na lato wiosna hybrydowe paznokcie na lato neonowe hybryda lakiery zdobienie kolory semilac


Koniecznie sprawdź jakie kolory były w moim top 5 w innych latach:

Top 5 hybryd na Lato 2017! Sprawdź czy masz wszystkie! [klik]

17 komentarzy:

  1. Sleeping beauty jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ukochany Banana właśnie się zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są i sama się zastanawiam nad jakimś nowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz poluję na Mint :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah nie mam żadnego :) Ale kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie żółtek i sleeping beauty są na mojej liście <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sleeping Beauty, Banana i Mint posiadam i całą trójkę uwielbiam. Muszę koniecznie kupić sobie jakiś błękit, 044 mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych kolorków mam mint i sleeping beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kolorki.:)
    Z tych odcieni mam tylko 130, ale wszystko jeszcze przedemna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne !!! Się zainspirowałam ;) tylko moje błyszczące i zamiast różu - fiolet :)
    Uwielbiam Twojego bloga :) jest dla mnie kopalnią inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!
    Mam takie pytanie. Chciałabym zrobić na paznokciach hybrydowych ombre, ale uzywając lakierów zarówno neonail i semillac. Czy można łączyć tak te lakiery? Czy lepsze jednak będa produkty jednej marki do takiego zdobienia?

    Oczywiście świetny artykuł. Spadł mi z nieba, gdyż jestem początkująca w lakierach hybrydowych i szukam ładnych odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, śliczne odcienie, właśnie tego poszukiwałam. A mogłabyś mi powiedzieć w jaki sposób powstał ten cudny wzorek na paznokciach? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory zawsze wykonuje metoda stemplowania :-) bardzo polecam

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger