Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac B

Przy kompletowaniu pierwszego zamówienia na hybrydy można mieć spory problem z wyborem odpowiedniej bazy i topu. W ofercie Semilac pojawiło się ostatnio sporo nowości i sama przyznaje że miała bym problem ze zdecydowaniem się na swój zestaw startowy.

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail


Jeżeli chodzi o bazy do wyboru mamy dwa produkty:


Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego - 7 ml

2 in 1 jako baza gwarantuje doskonałą przyczepność naturalnej płytki paznokcia, natomiast jako top, zapewni wysoki połysk i trwałość konstrukcji, zabezpieczając kolor przed blaknięciem i matowieniem. Konsystencja o średniej gęstości maksymalnie ułatwia aplikację. Dzięki niej Semilac utrzymuje się na paznokciach do 14 dni.

Czas utwardzania: 
Lampa LED UV 6W: 45 sekund
Lampa LED UV 36W: 20sekund
Lampa UV 36W: 2 minuty

Baza witaminowa do lakieru hybrydowego - 7 ml

Innowacyjny produkt przeznaczony do stosowania na płytkę paznokcia jako hybrydowy lakier podkładowy. Dzięki wzbogaceniu formuły o witaminy E oraz B5, dwukrotnie zwiększylismy ochronę naturalnej płytki paznokcia.
Nowoczesna technologia produkcji pozwoliła zaprojektować bazę, która działa na płytkę delikatniej niż standardowe lakiery podkładowe.

Lakier podkładowy na który nakłada się kolor. Dzięki niemu Semilac utrzymuje się na paznokciach do 14 dni. 
Zostawia lepką warstwę dyspersyjną.





W przypadku topów mamy do wyboru cztery produkty:


TOP do lakieru hybrydowego - 7 ml

Lakier hybrydowy wykańczający, nadaje połysk i utrwala kolor lakieru hybrydowego.

TOP MAT do lakieru hybrydowego - 7 ml

Matowy TOP do lakieru hybrydowego SEMILAC®. Utrwala kolor i nadaje matowe wykończenie manicure.

W celu osiągnięcia idealnych efektów, rekomendujemy nałożenie szczególnie cienkich warstw produktu.

Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego - 7 ml

2 in 1 jako baza gwarantuje doskonałą przyczepność naturalnej płytki paznokcia, natomiast jako top, zapewni wysoki połysk i trwałość konstrukcji, zabezpieczając kolor przed blaknięciem i matowieniem. Konsystencja o średniej gęstości maksymalnie ułatwia aplikację. Dzięki niej Semilac utrzymuje się na paznokciach do 14 dni.

Czas utwardzania: 
Lampa LED UV 6W: 45 sekund
Lampa LED UV 36W: 20sekund
Lampa UV 36W: 2 minuty

TOP NO WIPE do lakieru hybrydowego - 7 ml

Top, który nie wymaga przemywania warstwy dyspersyjnej po utwardzeniu. Zapewnia długotrwały i bardzo wysoki połysk - dający efekt "mokrych paznokci" na długie tygodnie.

Szczególnie polecany do ciemnych lakierów - nadając im charakterystycznej głębi. W celu osiągnięcia idealnych efektów, rekomendujemy nałożenie szczególnie cienkich warstw produktu.

Czas utwardzania:
Lampa UV LED 36 W - 30 s
Lampa UV LED 6 W - 1 min 




Testowałam różne kombinację bazy i topu używając cały czas tego samego koloru. 

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Same bazy nie są zbyt widoczne na zdjęciach, jednak to one odpowiadają za to jak będzie się trzymał kolor i dobór odpowiedniej bazy do swoich potrzeb jest niezwykle ważny. Na kciuku użyłam starej bazy poprzedzającej obecnie dostępne produkty (nie zdawałam sobie sprawy z tego że nie można jej już kupić), palec wskazujący i serdeczny to baza witaminowa, palec środkowy i mały to baza 2 w 1.

Kolejnym krokiem były dwie warstwy koloru Frappe [link do sklepu

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Następnie nakładałam topy: kciuk klasyczny top, palec wskazujący No wipe, palec środkowy 2 w 1, serdeczny matte, mały palec matte. Topy błyszczące to zwykły Top, No wipe i 2 w 1, jeżeli chodzi o połysk to w mojej ocenie jest on idealny w przypadku wszystkich tych produktów z lekką przewagą zwykłego Topu. Top matowy, w jego przypadku obawiałam się szybkiego ścierania na końcówkach paznokci tak jak ma to miejsce w przypadku klasycznych lakierów i matowych topów, jednak przy użyciu hybrydy nic takiego nie zauważyłam.


Podsumowując:

Palec Baza Top
Kciuk Stara baza TOP do lakieru hybrydowego
Wskazujący Baza witaminowa TOP NO WIPE
Środkowy Baza/Top 2 in 1 Baza/Top 2 in 1
Serdeczny Baza witaminowa TOP MAT
Kciuk Baza/Top 2 in 1 TOP MAT

Test rozpoczął się w niedziele, w środę robiłam pierwsze zdjęcia:

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Na zdjęciach nie widać kciuka tam lakier trzymał się idealnie. Kolejne zdjęcie robiłam w piątek w tym samym tygodniu, nie zrywałam lakieru spadł sam... znalazłam do w przedpokoju... przez sekundę myślałam że odpadł mi cały paznokieć, kolor frappe jest naprawdę bardzo naturalny...

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Test baz i topów do lakierów hybrydowych Semilac jaką bazę wybrać jaki top wybrać co kupić do hybryd indygo neonail

Jak jest każdy widzi, oczywiście ja nadal trzymam się zasady nie matowienia paznokci przed nałożeniem bazy, to z pewnością wpływa na trwałość jednak do testu nie matowiłam żadnego paznokcia i mimo wszystko jedne zestawienia bazy/top na tak samo przygotowanym paznokciu trzymały się lepiej niż inne.

Palec Baza Top Trwałość
Kciuk Stara baza TOP do lakieru hybrydowego ponad 7 dni
Wskazujący Baza witaminowa TOP NO WIPE ponad 7 dni
Środkowy Baza/Top 2 in 1 Baza/Top 2 in 1 1-2 dni
Serdeczny Baza witaminowa TOP MAT ponad 7 dni ale traci dużo na jakości
Kciuk Baza/Top 2 in 1 TOP MAT 2-3 dni

Jeżeli planujesz zakupy swojego pierwszego zestawu hybryd, polecam wybrać:


Baza witaminowa do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] ta baza jest najbardziej zbliżona do starej wersji, trzyma się dobrze i łatwo się ją ściąga.

TOP do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] tani i idealny ;-) tylko trzeba go odtłuszczać

Jeżeli nie jesteś ograniczona budżetem to, zastanów się też nad:


TOP NO WIPE do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] jest odrobinę droższy od zwykłego topu, ale trzyma się równie dobrze i zaoszczędzisz na płatkach 

TOP MAT do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] jeżeli lubisz wykonywać zdobienia to wręcz musisz go mieć, jest trochę mniej trwały od błyszczących topów ale ja jestem zauroczona efektem matu i tym na ile sposobów można go wykorzystać.

Uwaga blogerko paznokciowa ;-) 

Testujesz dużo lakierów hybrydowych? Chcesz sprawdzić kolor ale, nie koniecznie nosić go tydzień? Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] To jest hit do zdjęć, do dziwnych zdobień, do testów kolorów które nie do końca pasują do Ciebie albo do testowania lakierów mało znanych firm gdzie ryzyko uszkodzenia płytki paznokcia jest duże. W tej chwili sprawdzałam go już kilka razy (po za testem) on na prawdę trzyma się u mnie max 2 dni, czegoś takiego szukałam, wcześniej używałam zwykłego lakieru jako bazy do testów ale ten jest znacznie lepszy i schodzi łatwiej niż zwykły lakier.

Edit: Dzięki jednej z czytelniczek dowiedziałam się że nadal można dostać klasyczną bazę, nie wiem jak to możliwe że ja jej na stronie nie widziałam ;-) Baza do lakieru hybrydowego - 7 ml [link do sklepu] klasyczna baza jest zdecydowanie najlepiej trzymającym produktem ale też najtrudniej go zdjąć. Jednak jeżeli zależy Ci na maksymalnej trwałości (nawet do 2 tygodni) to wybrała bym właśnie ten produkt.

Jestem ciekawa czego Wy używacie, będzie mi miło jeżeli wypełnicie ankietę ;-)

10 komentarzy:

  1. Normalna baza jest dostępna cały czas, tylko cena wzrosła ;-)
    http://semilac.pl/pl/lakiery-hybrydowe-7-ml/495-base-for-uv-hybrid.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super post. 1 czerwca idę na kurs manicure hybrydowy ;) nie mogę się doczekać, a Twój wpis jest dla mnie bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top No Wipe mam i lubię za to, że już nic nie trzeba po nim robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię bazę witaminową semilaca i top no wipe (cudo, że nie trzeba przemywać :D ). 2w1 nie miałam jeszcze, ale zauważyłam, że nie zabezpieczyłaś wolnego brzegu paznokcia (może dlatego szybciej odpadło?). Nie mogę się oprzeć matowieniu płytki przed mani, chociaż wiem, że i bez tego dobrze trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, aby wydłużyć trwałość lakieru polecamy jednak albo delikatne zmatowanie albo użycie primera, to znacznie poprawi przyczepność lakieru. Ważne jest także dokładne wymieszanie (przeturlanie po twardym podłożu) lakieru na 15 minut przed nałożeniem. Duże znaczenie przy trwałości ma także dobre odtłuszczenie i utwardzenie.
    W razie pytań chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, mieć dwa kciuki na jednej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znacie markę Mollon, ponoć też ma dobre lakiery. Zastanawiam się czy ich nie kupić na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  8. kilku topów używałam ale najlepszy chyba jest ten z effective nails póki co

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jakość nie porównywalna do ceny. Po roku szukanie idelnej bazy i topu znalazłam- w głupim tesco na stoisku z lakierami, baza itop za 20 zł od sztuki- http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,198961,verona-laboratories-nails-up-uv-led-lamp-hybrid.html tu akurat link do kol0rowego, ale wszędzie ma dobre opinie. Kobietki- mam lakier 4 tydzuień na bardzo długich naturalnych pazurach i nawet po boku nie ma mikroskopijnego odprysku lub śladów powietrza. Nie odszedł ani po bokiach, ani przy macierzy. Fakt, żżół delikatnie, ale mam go 4 tydzień. Zainteresowanym podeślęfotki, jak te paznokcie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger