Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku

Wykonywałam to zdobienie pierwszy raz, jest wiele rzeczy które mogą wpłynąć na jakość tego manicure, postanowiłam więc napisać dla Was i dla siebie instrukcje na przyszłość. Poziom trudności tego zdobienia oceniam na trzy, w pięciostopniowej skali. Taka folia może się przydać w sumie cały rok, więc warto mieć jeden płatek w zapasie. 

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art

Zacznijmy od tego gdzie kupić folię, ja swoją zamówiłam na BornPreety [link do sklepu] wybrałam kolory #4 i #5. Jako bazę zastosowałam kolor 050 French Vanilla od Semilac [link do sklepu].

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art

1. Zacznij od pocięcia foli na małe kawałeczki, folia bardzo się elektryzuje więc po nałożeniu lakieru kawałki foli będą się do niego strasznie lepić, lepiej więc pociąć ją przed malowaniem. Wielkość kawałków powinna być dostosowana do linii paznokcia. W moim przypadku (mam lekko wygięte paznokcie) drobinki powinny być mniejsze niż te na zdjęciu. Folia jest sztywna i nie dopasowuje się do paznokcia tak jak np. naklejka wodna więc jeżeli masz problem z cało-paznokciowymi ozdobami (duże naklejki, lakier w "plasterkach" z Sephory) musisz zrobić drobne kawałeczki foli żeby się nie załamywały na łuku paznokcia.

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art

2. Na przygotowany paznokieć (skórki, odtłuszczona płytka) nakładamy bazę do lakieru hybrydowego.

3. Następnie nakładamy dwie warstwy wybranego koloru (utwardzamy pod lampą) i do jego warstwy dyspersyjnej (lepka warstwa) przykładamy fragmenty foli. 

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art


4. Gdy już ułożymy folię na paznokciu, pokrywamy całość dość grubą warstwą topu i utwardzamy całość pod lampą. I to wszystko ;-) możemy się cieszyć naszymi paznokciami. Ja zdecydowanie będę jeszcze pracować nad efektem, kolejne już będą lepsze.

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art

Glass nails na hybrydzie, instrukcja krok po kroku jak zrobić szklane paznokcie efekt szkła na hybrydzie hybryda semilac hola paola nail art

Czy próbowałyście już tej metody zdobienia? Czy macie jeszcze jakieś wskazówki jak osiągnąć idealny efekt glass nails?

15 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie próbowałam takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za tego rodzaju zdobieniami, do tej pory widziałam raptem ze dwa, które mnie zachwyciły na tyle, żebym sama była skłonna do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, byłam takiego samego zdania :) długo zwlekałam z tym żeby je wykonać, ale teraz nawet zaczyna mi się podobać

      Usuń
  3. Ja próbowałam tą metodę ale ze złotą folią. Efekt końcowy nie wyszedł ładny. Chcę tym razem spróbować taką samą folię co ty bo efekt powalił mnie na kolana. Paznokcie wyglądają obłędnie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba! Sama też będę robić kolejne podejście

      Usuń
  4. Próbowałam zdobienia z tą folią i efekt wyszedł całkiem niezły (możesz podpatrzeć u mnie na blogu:D). Ja jednak folię nakładałam na warstwę koloru przed utwardzeniem, a dopiero potem wkładałam do lampy i następnie top ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba muszę zamówić folię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam za pomysl i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zrobiłam takie paznokcie zwykłym lakierem i papierem holograficznym. Efekt identyczny, ale niestety dość szybko odleciały 'kawałki szkła'... Bardzo mi się podoba ten wzór, w szczególności na Twoich pazurkach:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulino, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, świetnie wykonana stylizacja, czekamy na kolejne!

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger