ECLAIR 05A CHAMELEON NAILS lakier terminczy

Mam 15 buteleczek klasycznych lakierów do paznokci tyle zostało z moich ponad 100 sztuk po przejściu na hybrydy. Jednak te które zostały są dla mnie na prawdę wyjątkowe i nie chciałam się ich pozbywać. Przypomnę Wam dziś hit z przed 3 lat, tak lakier w tej buteleczce ma 3 lata i nadal nadaje się do użytku. Lakiery termiczne raczej mnie nie pociągają bo rzadko zmiana koloru jest aż tak zauważalna, najczęściej jest to tylko przyciemnienie lub rozjaśnienie, w przypadku tego koloru zmiana jest duża z brudnego różu przechodzimy aż do bananowego żółtego! Jest efekt WOW ;-)

Eclair 05a Chameleon lakier termiczny różowy paznokcie hola paola instagram kokardka uroczy żółte paznokcie żółty kolor bananowe naturalne bolg opinia jaki wybrać lakier zmieniający kolor

Gdy jest nam ciepło lakier jest żółty i jest to bardzo ładny odcień żółtego, zdecydowanie mogła bym go mieć na paznokciach cały czas.

Eclair 05a Chameleon lakier termiczny różowy paznokcie hola paola instagram kokardka uroczy żółte paznokcie żółty kolor bananowe naturalne bolg opinia jaki wybrać lakier zmieniający kolor

Natomiast gdy jest nam zimo, co przy aktualnej pogodzie w poznaniu nie jest trudne do osiągnięcia kolor zmienia się w brudny róż który również mogła bym mieć na paznokciach cały czas.

Eclair 05a Chameleon lakier termiczny różowy paznokcie hola paola instagram kokardka uroczy żółte paznokcie żółty kolor bananowe naturalne bolg opinia jaki wybrać lakier zmieniający kolor

Jednak przed większość dnia towarzyszy nam efekt gradientu.

Eclair 05a Chameleon lakier termiczny różowy paznokcie hola paola instagram kokardka uroczy żółte paznokcie żółty kolor bananowe naturalne bolg opinia jaki wybrać lakier zmieniający kolor

W celach naukowych pokażę wam jak szybko lakier reaguje na temperaturę.


11 komentarzy:

  1. przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda <3
    Nie znam kompletnie tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier termiczny robi zdecydowanie duże wrażenie i przyznam szczerze, że jestem w wielkim szoku ! Piękne kolory i zdecydowanie widoczne bo jak wspominałaś przy takich lakierach rzadko widać tą różnice. Musze zaopatrzyć się w te lakiery koniecznie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i absolutnie uwielbiam <3 Jest boski!
    Jeny, tylko 15 lakierów! :) ja jednak mimo wszystko wolę klasyczne lakiery, próbowałam hybryd, ale to nie dla mnie. Ale kilka Semilaców mam i używam ich gdy maluję paznokcie koleżankom, żeby zdobienia im się dłużej trzymały :) Ale sama lubię często zmieniać kolor i malować, więc wciąż chętnie zerkam na odjazdowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak on jest śliczniutko opakowany! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale jakos po niego nie siegam. Z reszta chyba sto lat temu o nim pisalam i chyba pora samemu wrocic do wlasnej recenzji by sprawdzic czemu nie siegam. Z pewnoscia fakt, ze nosze teraz hybrydy faktu nie ulatwia, ale przed ich noszeniem tez dlugo po niego nie siegalam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier mi się bardzo podoba, i żałuję że wtedy kiedy były dostępne nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger