Czy można łączyć produkty Semilac z NeoNail?

Przed zakupem pierwszego zestawu hybryd przeczytałam dość dużo informacji na temat firm które je oferują i tego, że należy ściśle przestrzegać zasady baza, kolor i top jednej firmy. Ostatnio dotarły do mnie też informacje o reakcji alergicznej na produkty hybrydowe, w dyskusjach przebijał się pomysł by zastąpić bazę która podobno uczula na bazę innej firmy. (ja osobiście nie mam żadnego problemu z alergią na hybrydę, również osoby którym robię paznokcie nigdy nie przejawiały objawów alergii)

Testuje połączenie produktów Semilac i NeoNail od kilku tygodni i na razie spokojnie mogę was zapewnić że działa, w żaden zły sposób nie wpływa na trwałość a przede wszystkim nie niszczy płytki paznokcia. Top firmy Semilac ma piękny połysk, jest zdecydowanie bardziej błyszczący niż ten z NeoNail więc nakładam go na kolory z NeoNail i wszystko trzyma się świetnie. 

Na zdjęciach chciała bym wam pokazać zestawienie:

Semilac Baza do lakieru hybrydowego [link do sklepu]
Kolor Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu] 
Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow [link do sklepu]
Semilac TOP do lakieru hybrydowego [link do sklepu]

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow


Przy łączeniu produktów tych firm zwróćcie szczególną uwagę na różnice w czasie utwardzania w przypadku Semilac pod lampą 9w wystarczy 40 sek, NeoNail trzymałam 1m. Warto podkreślić że w kolekcji NeoNail można znaleźć lakier który jest identyczny jak Semilike czyli ten słynny niebieski odcień który można otrzymać tylko podczas szkoleń lub innych eventów organizowanych przez semilac.

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow

czy można łączyć baze i kolor innej firmy hybryda dwie różne firmy jak mieszać hybrydowe lakiery Kolor Semilac 131 Lovely Mickey  Brokatowy Top NeoNail Lakier Hybrydowy UV 6ml - Aurora Glow



12 komentarzy:

  1. Mi też się wydaje, że ta jedność trójcy (baza, kolor, top) to wymysł firm... Ja łącze Semilaca z Cosmetics zone i jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem łaczę bazę i top coat z CND Shellac z lakierem Red Carpet i efekt jest równie ładny jak przy użyciu produktów tej samej marki:) Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam hybryd. czasem zastanawiam się czy sobie kupić taki zestaw, ale sama nie wiem.. :) pięknie to u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne polaczenie, dobrze wiedziec, ze mozna lekko mieszac rozne marki, zwracajac uwage na czas trzymania pod lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecasz bardziej Semilac czy Neonail? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem :D testuje 4 lakier z Neo Nail myślę że niedługo będzie recenzja

      Usuń
  6. właśnie myślę nad kupnem zestawu do hybryd i zastanawiałam się czy można łączyć ze sobą firmy, teraz już wiem, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie czy mogę łaczyć baze i top od Eclair z hybrydami neonails? czy w ogóle takie łaczenie wpłynie na trwałość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam tego zestawienia, nie wszystkie lakiery i bazy do siebie pasują, jeżeli zauważysz że lakier (kolor) spływa z bazy to lepiej go nie utwardzaj

      Usuń
  8. A będziesz tak miła i powiedz który to neonail jest jak semilike? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku używałam tylko lakierów firmy semilac a od niedawna czyli od 2 miesięcy używam neonaila i mogę śmiało powiedzieć że jak dla mnie lakiery firmy neonaila są o wiele lepsze . Mają lepszą i dłuższa trwałość. Gdy używałam semilaca lakiery potrafiły odpryskiwać mi po nawet 3 dniach a tu ani razu nie było takiej sytuacji . Neonail trzyma mi się ponad 2 tygodnie bez żadnych uszkodzeń . Mam nadzieję że moja opinia w jakimś stopniu będzie przydatna dla innych pań. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger