Lakier hybrydowy Semilac 133 Tutti Frutti i 141 Lady in Grey

Ostatnio miała miejsce premiera dwóch nowych kolorów lakierów hybrydowych do Semilac chciała bym je wam poznać w zestawie z krzyształkami z Born Pretty.

Lakier hybrydowy Semilac 133 Tutti Frutti i 141 Lady in Grey

Semilac 133 Tutti Frutti to czerwień ale zdecydowanie bardziej pomarańczowa, mi przypomina kolor Essie California Coral, nie jest neonowy raczej stonowany i będzie nadawał się na co dzień.

Semilac 141 Lady in Grey idealny szary kolor, będzie pięknie wyglądał w połączeniu z innymi kolorami ale sam też prezentuje się bardzo elegancko.

Lakier hybrydowy Semilac 133 Tutti Frutti i 141 Lady in Grey

Ozdoby pochodzą z Born Pretty [link do sklepu] 


Lakier hybrydowy Semilac 133 Tutti Frutti i 141 Lady in Grey



8 komentarzy:

  1. Ja właśnie mam zamiar iść zrobić hybrydy,ale na razie piszę post na blogu:D
    Semilac 133 przepiękny!
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim wielkim rozdaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) ślicznie wyglądają te cyrkonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie!
    Zastanawia mnie tylko - czy takie cyrkonie nie odpadają z hybryd? Ja mam tyle "zdolności", że odpadały nawet z żelu...

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolory jakoś nieszczególnie przypadły mi do gustu ale może to kwestia tego, że jest on dość specyficzny :P Za to nowe 123 i 126 totalnie mnie urzekły :3
    Zapraszam do mnie na zdjęcia kolorówki Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! W ktoryms z Twoich postow przytalam ze hybrydy sie nie przeterminowuja ale na semilacach jest data 12 miesiecy... czy mialas moze jakis lakier semilac dluzej i nic sie z nim po tym terminie nie dzialo? jestem bardzo ciekawa bo dac jednak za kilkanascie kolorow na rok czasu to jednak spory wydatek ... licze na odpowiedz i bede zagladac :)) fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady in Grey jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger