Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red

Jesień na dobre zagościła na moich paznokciach, w tym czasie bardziej ciągnie mnie do kolorów neutralnych, czerwieni, szarości... z przykrością odłożyłam na bok Pink Doll, ale może właśnie o to chodzi by kolory w ciągu roku się zmieniały i pozwalały nam stęsknić się za sobą.

Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red o prezent który dostałam od firmy w czasie Meet Beauty Conference. Lakier jest w bardzo mocnym czerwonym kolorze, idealny odcień czerwonego wina. Bardzo dobrze komponuje się z jasnym kolorem skóry, będzie idealnie sprawdzał się do biura gdy ubieramy się pod dress code, bo mimo iż jest to mocna czerwień nie jest wyzywająca.

Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red YSL nails brand nails red nails sexy classic lady nails gdzie kupic hybrydowe lakiery jaka firma do domu water dectal gucci dior chanel burberry jaki lakier na jesień jaki kolor na jesień paznokcie

Lakier można kupić na stronie Semilac [klik do sklepu] aktualnie kosztuje 29zł. Na serdecznym palcu umieściłam naklejkę wodną z kogo YSL, już wcześniej publikowałam zdjęcia zdobień z markami firm zachęcam do zajrzenia Burberry [klik do posta] oraz Gucci [klik do posta 1] [klik do posta 2]

Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red YSL nails brand nails red nails sexy classic lady nails gdzie kupic hybrydowe lakiery jaka firma do domu water dectal gucci dior chanel burberry

Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red YSL nails brand nails red nails sexy classic lady nails gdzie kupic hybrydowe lakiery jaka firma do domu water dectal gucci dior chanel burberry

Lakier hybrydowy Semilac 071 Deep Red YSL nails brand nails red nails sexy classic lady nails gdzie kupic hybrydowe lakiery jaka firma do domu water dectal gucci dior chanel burberry

Jestem ciekawa czy Wy zmieniacie kolory na jesień jeżeli tak to jakie wybieracie? Znam dziewczyny które uparcie cały rok malują paznokcie na miętowo, przyznam że chciała bym tak bo chyba jeszcze nigdy nie zużyłam buteleczki do końca.

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że kolor baaardzo mocno różni się od tego przedstawionego na stronie Semilaca, a tym bardziej od koloru z nakrętki od buteleczki. Zastanawiałam się nad jego kupnem i cieszę się że go nie zamówiłam bo jest zwyczajnie zbyt jasny jak dla mnie, ale na Twoich dłoniach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten czerwony, rzeczywiście do biura też będzie się nadawał.
    Hihi, a ja zużywam lakiery, wiadomo - czarne i białe to już kilka opakowań, do tego jakieś miniaturki które kupiłam na początku lakieromaniactwa, a teraz denkuję srebrny i żołty, za kilka miesięcy nic nie zostanie ;)
    Na jesień lubię duochromy i ciepłe fiolety przede wszystkim. Do tego zielenie, pomarańcze, bordowy, brązy <3 Czyli klasycznie jesiennie w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna czerwień z tą naklejką wygląda bardzo super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wygląda :) tak w ogóle to uwielbiam hybrydy i semilaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, z chęcią po niego kiedyś sięgnę :) Masz piękny kształt paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  6. och, boska czerwień! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger