Top 5 hybryd na Lato 2017! Sprawdź czy masz wszystkie!

Idzie lato czas sprawdzić czy będziemy miały czym malować paznokcie, pokażę wam moja listę pięciu kolorów które będą u mnie królować w lecie. Jest parę nowości, ale raczej zostaje w podobnym klimacie dość jaskrawo i zdecydowanie jasne kolory. W lecie stawiam na dobre krycie nie chce mi się bawić z 4 warstwami, lakiery z zestawienia kryją przy dwóch warstwach, raczej bezproblemowe nie zostawiają smug czy zacieków.

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Indigo Koko Loko [link do sklepu]

Już w zeszłym roku odkryłam Koko Loko, ale niestety nie załapał się na słoneczną pogodę teraz to będzie mój numer jeden. Planuje używać zarówno do paznokci u stóp jak i u rąk. Jest to delikatny odcień różu z lekką domieszką brzoskwini, znakomity jako lakier na ślub lub uroczystości rodzinne. Lakier powstał we współpracy firmy Indigo z Natalią Siwiec i jest częścią kolekcji wakacyjnej z roku 2016 [klik] cała kolekcja ma wiele pastelowych odcieni, więc jeżeli lubicie delikatne rozbielone kolory to koniecznie ją sprawdźcie.

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Indigo Pijama Party [link do sklepu]

Ok ten kolor jest trochę bardziej problematyczny ale, jest jednocześnie jednym z ładniejszych odcieniu nude jakie widziałam w życiu, to jeden z kolorów które się nie nudzą jest to bardzo jasny, delikatny odcień beżu z brzoskwiniową nutą, optycznie odmładza dłoń i nadaję jej wypielęgnowany wygląd. Same ochy i achy ale tak jest, już dawno nie czułam takiej sympatii do lakieru o tak bladym odcieniu.

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Indigo Gold Nude [link do sklepu]

Chyba połączenie różu ze złotem nie ma prawa się nie udać, takie lakiery zawsze wyglądają cudownie, pamiętam szał na piaskowy Kiko ze złotymi drobinkami. Odcień Indigo jest równie ładny plus nie posiada chropowatej powierzchni co mnie osobiście trochę irytowało. Gold Nude to wyjątkowy lakier hybrydowy który łączy w sobie ciepłą kolorystykę nude z delikatną drobinką co daje najmodniejsze paznokcie o ponadczasowym charakterze Przepięknie mieni się w słońcu tworząc subtelną złotą poświatę

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Indigo See U Later Alligator [link do sklepu]

Ze wszystkich niebieskości które wyszły w tym roku ten najbardziej przypadł mi do gustu, może dlatego że nie jest on do końca taki niebieski, trochę w nim mięty trochę zieleni. Na pewno ciężko znaleźć dla niego duplikat na rynku. Sama nazwa też bardzo przyciąga, lekka, zabawna pasująca do letniego klimatu.

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Indigo Los Flamingos [link do sklepu]

Los Flamingos to kolor dynamit, intensywny, neonowy znakomicie kryjący. Dzięki nutą pomarańczy nie jest to płaski odcień różu, nie sądzę aby szybko się mi znudził. Do paznokci u dłoni jak i u stóp, będzie podkreślał opaleniznę i doda dziewczęcego uroku do każdej stylizacji. To również propozycja z najnowszej kolekcji Indigo [klik] jeżeli szukacie jeszcze swoich letnich kolorów koniecznie sprawdźcie właśnie te z nowej kolekcji.

Top 5 hybryd na Lato 2017 Indigo Koko Loko Indigo Pijama Party Indigo Gold Nude Indigo See U Later Alligator Indigo Los Flamingos paznokcie hola paola blog wakacje lato słońce lakier hybryda kolor na lato

Nie spodziewałam się że ta lista wyjdzie taka "nudna", chyba na starość zmienia mi się gust do kolorów. Bo jeszcze rok temu lista była zdecydowanie bardziej żywa:

Top 5 hybryd na Lato 2016! Sprawdź czy masz wszystkie! [klik]

Ciekawa jestem jak jest z wami, czy dałyście się porwać neonowym klimatom czy raczej zostajecie w nude?

11 komentarzy:

  1. Dla mnie nr jeden to lakier it's is Pamela? oczywiście Indigo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam go na paznokciach, jest niesamowity!

      Usuń
    2. ja mam go na nogach,zaraz będę kładła na ręce ,jest przepiękny :)

      Usuń
  2. Marzy mi się Gold Nude ;) A Los Flamingos jest podobny do Semilac 166 Crazy flamingo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory, kolory i jeszcze raz kolory :) ale hybryd z indigo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolorki ;) Ja na razie mam tylko jeden typowo letni :D Muszę sobie dokupić jakieś ciekawe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz nie wyobrażam sobie bez hybyrd życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Los Flamingos to jeden z najpiękniejszych odcieni jakie widziałam! Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger