Neonowe wersje syrenki

Często w lecie mamy wysyp nowości, firmy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych produktów które sprawią że nasze wakacyjne stylizacje będą modne i zachwycające. Premiera tej kolekcji efektów zbiegła się w czasie z wypuszczeniem na rynek Kopciuszka który totalnie skradł moje serce i spowodował że trochę mi zabrało zebranie się do przygotowania pierwszych zdjęć tego produktu, głównie ze względu na fakt iż neony od paru dobrych lat już nie brzmią dla mnie zbyt przekonywująco, prawdopodobnie po prostu z nich wyrosłam i nie do końca mam możliwości do takiego zdobienia paznokci. No więc do rzeczy Neonowa wersja syrenki, aplikowana jest dokładnie tak jak klasyczna czyli w lakier wcieramy pyłek a następnie pokrywamy go topem dla zabezpieczenia. W przeciwieństwie do pierwszej wersji syrenki, ta neonowa ma dość wyraźny kolor i przy aplikacji np. na białą bazę uzyskamy ciekawy efekt nie tylko błysku charakterystycznego dla syrenki ale również zabarwienia neonowym kolorem.


Przy moich pierwszych próbach z tymi pyłkami starałam się wykonać cieniowanie, co ciekawe bazą był dla mnie kolor beżowy i jak widać pyłki całkowicie pokryły bazę i nadały zupełnie nowy kolor paznokciom. Teraz już wiem że przy kolejnej aplikacji zmniejszę ilość nakładanego produktu bo nie do końca byłam zadowolona z efektu.

Użyłam dwóch kolorów Yellow oraz Orange w całej kolekcji mamy jeszcze trzy inne odcienie więc zachęcam was do odwiedzenia sklepu.




1 komentarz:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger