Gazetki promocyjne

Pojawiło się klika ciekawych promocji, będzie mi miło jak po klikacie w linki ;-)




Ciężko jest znaleźć te książki taniej, jeżeli szukacie lektury na wakacje to polecam [link do gazetki]


Pamiętacie jak parę lat temu Nieesia25 pokazywała doniczki które można przewiesić przez balustradę balkonu? [link do filmiku] Będzie można kupić podobne doniczki w lidlu i to za ułamek ceny [link do gazetki]



Jeżeli zabieracie lunch do pracy lub na uczelnie to koniecznie w najbliższych dniach zajrzyjcie do Netto znajdziecie tam super pudełka na jedzenie. [link do gazetki]









Nie wiem co to :-) ale myślę jak jak się wkręcą w to włosy to trzeba będzie ciąć [link do gazetki]

O tej ofercie słyszał już chyba każdy, jest naprawdę świetna i już mam z niej kilka rzeczy. [klik do gazetki]

4 komentarze:

  1. Rozejrzę się za tymi pojemnikami na żywność :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczki są super, poszukiwałam takich w zeszłym roku niestety nie znalazłam teraz na pewno kupię nie jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przeglądać promocje i znajdywać ciekawe okazje, połowę z tych rzeczy co pokazałaś zapisałam sobie na swoją listę :)
    Pozdrawiam.

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te pojemniki na żywność :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger