Instrukcja stemplowania na hybrydzie

Stemplowanie jest wyjątkowo efektowną formą zdobienia paznokci, niestety nie jest łatwe do opanowania. Jednak gdy już trafimy na swój stempel to, w zasadzie jesteśmy w stanie odbić każdy wzór. W moim przypadku znakomicie sprawdza się stempel od Creative Store [link do sklepu]. Jednak stemplowanie mimo wszystko jest dość pracochłonne i 40 minut to minimum które potrzebujemy na wykonanie 10 paznokci, warto więc wykonać je na hybrydzie bo wtedy efektem będziemy mogli cieszyć się dużo dłużej.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Przejdźmy do instrukcji wykonania tego zdobienia, jak w przypadku każdego manicure zaczynamy od usunięcia skórek. Ja używam do tego żelu Sally Hansen do kupienia w każdym Rossmannie.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Po usunięciu skórek warto jest odtłuścić paznokcie, to pomoże usunąć resztki żelu i wpłynie pozytywnie na trwałość hybrydy. Odtłuścić paznokcie możemy np. przy użyciu acetonu.

W kolejnym kroku malujemy paznokcie na wybrany przez nas kolor bazowy, ja zdecydowałam się na Semilac 064 Pink Rose [link do sklepu] oraz Semilac 031 Black Diamond [link do sklepu]. Jeżeli chodzi o czarny stosuje dwie bardzo cienkie warstwy, ten kolor w przypadku za grubej warstwy może się falować.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Następną czynnością którą musimy wykonać na tym etapie jest delikatne odtłuszczenie nałożonych kolorów. Nie trzemy ich mocno, wystarczy delikatnie przyłożyć wacik i zmyć lepką warstwę.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Paznokcie po odtłuszczeniu powinny wyglądać tak:

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Mamy teraz idealnie przygotowaną bazę pod nasz stempel. Ja wybrałam motyw kwiatowy i to odbijania użyje płytki z BornPretty [link do sklepu]. Jako lakierów do wykonania zdobienia użyłam Konad Black oraz BLP15 - B. a Sunset.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Kolejnym krokiem jest już samo stemplowanie, w przypadku bazy/tła z hybrydy jest ono trochę łatwiejsze niż na zwykłym lakierze. Jeżeli coś nam nie wyjdzie możemy przemyć paznokieć acetonem i usunąć krzywo odbity stempel, sprawdzałam na sobie i nie widzę żeby miało to zły wpływ na trwałość hybrydy.

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

I w zasadzie wszystko już prawie gotowe, musimy doczyścić skórki z resztek lakieru i nałożyć top, ja zdecydowałam się na TOP MAT do lakieru hybrydowego [link do sklepu] i jestem szalenie zadowolona z efektu końcowego. Co wy myślicie o stemplach na paznokciach?

Aktualnie na moim Instagramie trwa rozdanie w którym można wygrać pełen zestaw Semilac zachęcam do udziału -> klik


Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie

Jak stemplować na lakierze hybrydowym stempel do hybryd semilac lakier zdobienie proste zdobienia róże pink rose black diamond różowy i czarny jak stemplować paznokcie matowy top



30 komentarzy:

  1. Ślicznie to wyszło! Bardzo dobra i czytelna instrukcja, mimo że podchodziłam do niej z niechęcią (bo jest cała masa tutoriali jak to zrobić) to zrobiłaś kawał dobrej roboty i musze stwierdzić, że jest to najlepsza instrukcja z jaką miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się miło zrobiło po Twoim komentarzu, bardzo dziękuje! <3

      Usuń
  2. Pięknie wyszło!!! Ja na początku jak robiłam stemple na hybrydach koleżankom też miałam taką kolejność jak Ty, ale zauważyłam, że hybrydy lepiej trzymają się jak należę stemple na top i na to jeszcze raz top. Nie wiem dlaczego, może kwestia paznokci? Moje dziewczyny zazwyczaj mają krótkie, nierówne, niezadbane (tak jak np lakiwromabiaczki) i samo przygotowanie ich pod hybrydę trwa dłużej niż np moich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zwiększanie ilości warstw nie wpływa negatywnie na grubość całego paznokcia?

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze nigdy hybryd. piękne stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny efekt :) Zrobiłaś mi ochotę na ten róż...
    Co do stemplowania na hybrydzie - ja stempluję już na topie, po wykonaniu stempli dodaję po prostu kolejną jego warstwę. Ogólnie, zgadzam sie, że stemplowanie na hybrydzie jest zdecydowanie łatwiejsze (i szybsze!) niż na zwykłych lakierach, bo faktycznie gdy coś nie wyjdzie, nie musimy zmywać całości i bawić się w malowanie od początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż jest niesamowity, wydaje mi się że nie jest wystarczająco doceniany w blogosferze ;-)

      Usuń
  5. Jak robię hybrydy to praktycznie zawsze ze stemplami i mam dwa spostrzeżenia:
    > nie trzeba przemywać cleanerem koloru przed stemplowaniem. na warstwie dyspersyjnej stempluje się równie dobrze (jak nie lepiej;))
    > źle odbitego wzorka nie trzeba zmywać acetonem - schodzi pod wpływem cleanera (bez względu na to, czy wcześniej przemywałam paznokieć cleanerem czy nie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje bez przemywania ale czy to nie niszczy stempla?

      Usuń
  6. efekt końcowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienia podobają mi się zazwyczaj tylko na jednym paznokciu, bo jakoś nie jestem fanką mocnych zdobień. Wole takie proste mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam wole skromne zdobienia ale czasami potrzebuje odmiany żeby bardziej docenić prostotę :D

      Usuń
  8. Cieszę się, że poruszyłaś właśnie ten temat. O stemplowaniu na hybrydach myślałam długo ale nie wiedziałam czy jest sens kupować szablony czy nie. Ale po dzisiejszym poście na pewno szybko pójdę kupić szablony i wypróbować na sobie :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pazurki! Od niedawna jestem wielką fanką matowych paznokci!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nadla na etapie 'nie wychodzi mi', ale twoje robia wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj to tylko etap ;-) też przez to przechodziłam

      Usuń
  11. Kupiłam właśnie stemple, ale mam problem z aplikacją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Rozmazuje się. I na przemywanym paznokciu i na nie przemytym. Co robię źle?

      Usuń
    2. Jakiego lakieru używasz?

      Usuń
    3. Próbowałam hybrydą n hybrydzie ale się maże.
      Właśnie doczytałam że chyba robisz zwykłym lakierem? Dzięki za tak szybki odzew i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Czy do wykonania stempla jest potrzebny specjalny lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najlepiej firmy konad

      Usuń
    2. Nie da rady robc tego lakierem hybrydowym? Trzeba specjalnym?

      Usuń
    3. Hybryda jest zbyt wodnista to musi byc klasyczny lakier i musi byc bardzo dobrze napigmentowany

      Usuń
  13. Czy używałaś kiedys stempla z firmy konad? Który poleciłabyś najbardziej dla początkującej osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i bawiłam się konadem (sama go nie mam) polecam go jeżeli masz małe paznokcie, niestety jest bardzo twardy i nie uda Ci się nanieść idealnie wzoru jeżeli paznokcie są zaokrąglone.

      Usuń
  14. Takie pytanie, bo już od dawna mam płytkę i niby jest ok, ale nie mam już siły i zdrowia, nie wychodzi mi... Czy muszę mieć specjalne lakiery do stempli na hybrydzie? Strasznie mi się ślizga ten stempelek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, obawiam się że musisz zainwestować w dobry lakier do stempli to Ci ułatwi cały proces. U mnie rok trwała nauka :(

      Usuń
  15. Ultra kobiece, subtelne, piękne <3
    ja wlasnie zamowilam swoj zestaw startowy, ale koniecznie musze zaopatrzec sie w stempelki ;)
    zapraszam do siebie.

    http://tastemyart.blogspot.com/2017/02/hybrydy-na-start-jak-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger