5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć

Myślałam że będzie mi bardzo trudno przygotować takie zestawienie, jednak okazało się to łatwiejsze niż sądziłam. Wybrałam kolory których używałam więcej razy niż 6 razy, podobają mi się z czasem nawet bardziej niż, w dniu zakupu i jak się skończą na pewno kupie kolejne opakowania.

5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć jakie kolory kupić na początek jakie wybrać polecane kolory co kupić

Aktualnie na moim Instagramie trwa rozdanie w którym można wygrać pełen zestaw Semilac zachęcam do udziału -> klik


Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White [link do sklepu]

Dla mnie totalny must have sprawdza się idealnie na paznokciach przez cały rok. Optycznie rozjaśnia dłonie, można go nosić w czystej formie lub nałożyć na niego syrenkę, naklejki wodne lub cyrkonie. Kryje po 3-4 warstwach ale pozwala uzyskać idealnie białą powierzchnie, można nałożyć jedną warstwę jako lakier bazowy pod inny mniej kryjący lub neonowy kolor, na pewno pomoże nam go uwydatnić. 

Lakier hybrydowy Semilac 022 Mint [link do sklepu]

Pierwszy lakier jaki kupiłam, jest idealnym dupe do koloru Essie "Where's My Chauffeur?" używam go w okresie wiosenno-letnim i wtedy wygląda naprawdę pięknie. Kryje po 2-3 warstwach, myślę że w obliczu zbliżającej się wiosny możecie brać go w ciemno. [link do posta ze zdjęciami]

5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć jakie kolory kupić na początek jakie wybrać polecane kolory co kupić


Lakier hybrydowy Semilac 033 Pink Doll [link do sklepu]

Również jeden z pierwszych kolorów hybrydowych jaki kupiłam, ma neonowy kolor, pomarańczowo-różowy. Kryje całkiem dobrze 2-3 warstwy i jest raczej kolorem wiosenno-letnim.

5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć jakie kolory kupić na początek jakie wybrać polecane kolory co kupić

Lakier hybrydowy Semilac 130 Sleeping Beauty [link do sklepu]

Lekko neonowy, brzoskwiniowy kolor. W tym przypadku określenie neonowy nie do końca opisuje efekt na paznokciach. Kolor jest jednocześnie delikatny i pasuje do klasycznego manicure bardzo go lubię w połączeniu z Frappe.

5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć jakie kolory kupić na początek jakie wybrać polecane kolory co kupić


Lakier hybrydowy Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu]

Kolejny neonowy odcień w zestawieniu, jeżeli jeszcze go nie masz, zdecydowanie musisz rozważyć zakup. Ja sama po sobie nie spodziewałam się tego że aż tak mi się spodoba. Neony to nie moja bajka jednak ten jest tak ładny i tak idealnie pasuje do mojego odcienia skóry że nie mogłam go nie kupić. [link do zdjęcia]

Lakier hybrydowy Semilac 135 Frappe [link do sklepu]

Kolor Frappe jest idealny do szybkiej aplikacji wystarczą 2 warstwy i uzyskane krycie jest wystarczające by móc cieszyć się pełnią barwy. Idealny jako baza i do łączenia z innymi kolorami.

5 kolorów hybryd Semilac które musisz mieć jakie kolory kupić na początek jakie wybrać polecane kolory co kupić

Na jakiej podstawie dobierałam kolory do tej listy? Jak już wspominałam na wstępie użyłam ich więcej niż 6 razy ale mimo iż inne kolory też spełniły ten warunek nie znalazły się na liście, np. 032 Biscuit [link do zdjęcia] który na pewno uważany jest za hit a mnie niesamowicie irytuje ilość warstw które muszę nałożyć żeby krył, podobna sytuacja jest z 128 Pink Marshmallow [link do zdjęcia] kolor piękny ale, ja mam za mało cierpliwości. Na liście zabrakło też 121 Ruby Charm który niestety nie jest w moim guście [link do zdjęcia].

Jestem bardzo ciekawa jakie kolory znalazły by się na waszej liście 5 hybryd od Semilac które trzeba mieć. Zachęcam do publikacji listy w komentarzu!

21 komentarzy:

  1. Kolorki idealne na wiosnę!! Czas w końcu na poważnie pomyśleć o zestawie do robienia hybryd! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyobrażam sobie swojej kolekcji bez 032 Biscuit! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście 034 Mardi Gras, 083 Burgund Wine :) to moja Święta trójca :)

      Usuń
  3. Mam to samo z Bisciutem i Pink Marshmallow. Ten drugi okazał się być idealnym niekryjącym hitem - przepiękny kolor, ale żeby go uzyskać muszę mieć 2 warstwy białego i 4 warstwy samego koloru. + baza i top co daje mi 8 warstw hybrydy >.< Straszna szkoda bo jest przepiękny.
    btw w końcu post kogoś kto nie kłamie o kryciu kolorów i zapewnieniom że 2 warstwy wystarczą. Owszem, jeśli nie zależy nam na pełnym kryciu i nie przeszkadzają nam prześwity. Mam kilkanaście semilaców w max 3 kryją w pełni po 2 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dwie warstwy pink marshmallow w zupełności wystarczyły i ładnie pokryły bez prześwitów :)

      Usuń
  4. Ja lubię Delicate French i najpopularniejszy chyba Mardi Gras (to kolor zarowno na jesien jak i wiosne!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny, biały i czerwony (Sexy Red w moim wypadku) :) I Biscuit, podoba mi się duzo bardziej niż Frappe. A piąty to nie wiem, może rzeczywiście Mint? Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frappe uwielbiam:) dodałabym jeszcze Biscuit, który speawdza się przez cały rok i u mnie nie sprawia problemów z kryciem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą trójkę posiadam i lubię :) Dla mnie obowiązkowym jest właśnie Bisquit i Szeherezada, w której się zakochałam ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, ze na poczatku budzet pozwalal mi na zakup 3kolorow, chcialam jakas czerwien, jakis nude i jakies szalenstwo ;-) Bylo to dla mnie nie lada wyzwanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pink Doll i mint to moje następne lakiery w kolejce do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miętowy jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wszystkie prócz frappe, ale jeszcze go kiedyś dorwę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sleeping Beauty- cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam Pink Marshmallow! Używam go praktycznie ciągle! Jak pomaluje innym kolorem to i tak pragnę wrócić do 128!:) To mój must have!

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie Pink Marshmallow idealnie pokrył już przy dwóch warstwach i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Mam pytanie co położyłaś pod kolorek miętowy, że tak pięknie i intensywnie wygląda? Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy warstwy koloru, ale takie obfite ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :-) myślałam, że wastwę białego położyłaś, bo słyszałam, że to podbija kolorek

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger