Indigo Is It Pamela?

Lato, słońce, plaża... kolejna odsłona kolekcji Miami 2017, 15 kolorów które we współpracy z firma Indigo stworzyła Natalia Siwiec, już nie raz rozwodziłam się nad tym jaka ta kolekcja jest cudowna praktycznie każdy kolor jest śliczny i unikatowy. Ciężko się powstrzymać przed kupieniem wszystkich 15 buteleczek, dziś chciałam wam pokazać najbardziej czerwony odcień z tej kolekcji.


Is It Pamela? Po pierwsze świetna nazwa, nawiązująca do Baywatch oraz Pameli, idealnie uzupełniającej kolekcję Miami, pod drugie niespotykany odcień neonowej czerwieni odrobina różu i pomarańczy, jak dla mnie jaskrawe spodenki ratownika ale chyba bardziej w polskim wydaniu :)
Pamiętam że często po szkole oglądałam słoneczny patrol, ale nie wiedziałam że stroje aktorek były aż tak wysoko wycięte :D



W zeszłym roku byłam nad polskim morzem i gdyby nie pogoda to było by cudownie, zazdroszczę osobą które mogą cieszyć się plażą na co dzień, nawet jeżeli mamy tylko kilka bardzo słonecznych dni w roku.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystkie kolory Indigo, mają naprawdę cudowne odcienie, ten też naturalnie śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger