See U Later Alligator - Indigo

Już gdy widziałam pierwsze zdjęcia kolekcji Miami 2017 wiedziałam że to może być najładniejszy odcień mięty wśród lakierów hybrydowych. Jednak na żywo ten kolor robi jeszcze lepsze wrażenie, jest to jasna mięta, rozbielony odcień który świetnie sprawdzi się na wiosnę i lato, jeżeli jesteście fankami niebieskich paznokci to jest to dla was wręcz obowiązkowa pozycja, ja nie spotkałam się z takim kolorem w innych firmach.


See U Later Alligator na pierwszy rzut oka miałam wrażenie że to będzie to samo co słynny Mint z Semilac okazało się jednak że kolory są zupełnie inne, udało mi się zrobić zdjęcie z porównaniem, to co mnie dodatkowo zachwyciło to znakomite krycie, wyobraźcie sobie że na zdjęciu są tylko dwie warstwy koloru, to znakomity wynik jak na tak jasny odcień.


Jeżeli zwracacie dużą uwagę na to jak lakier współgra z waszym kolorem skóry do możemy sobie przybić piątkę, ja często odrzucam ciepłe odcienie bo podkreślają zaczerwienienia na dłoniach, See U Later Alligator zawiera ta idealną dawkę niebieskości która sprawia że moje dłonie wyglądają na jaśniejsze i przez to bardziej zadbane. Dzięki tym magicznym właściwością myślę że znakomicie sprawdzi się do malowania paznokci u stóp zwłaszcza w okresie wakacyjnym.

W przypadku zdobień doskonale będzie się łączył z szarością i bielą, możemy nałożyć na niego też większość efektów w tym zupełną nowość czyli efekt kopciuszka już się nie mogę doczekać zabawy z tym pyłkiem tym bardziej że jego cena jest bardzo zachęcająca.


I obiecane porównanie Indigo See U Later Alligator oraz Semilac Mint, na wzorniku Semilac na paznokciu Indigo


4 komentarze:

  1. No fantastyczny jest po prostu <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rozbielone kolory, aktualnie mam na paznokciach typową miętę i bardzo mi się podoba ale ten jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym ten kolor różni się od Nevermint? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger