Koko Loko czyli wspominam lato 2016

Już ostatni raz wracam do kolekcji Indigo z lata 2016 oczywiście całą kolekcje nadal można kupić na ich stronie, ale pewnie każdy już czeka na zdjęcia Miami 2017. Spokojnie są w przygotowaniu, nawet na tą okoliczność mam urlop ;-) Kiedy wszyscy są już w szale pokazywania nowości chciała bym wam przypomnieć o hicie zeszłego lata, nadal modny i nadal przyciąga uwagę.


Bardzo subtelny odcień Koko Loko rozbielony róż, ponadczasowy, cały czas w modzie do takich kolorów się wraca nie zależnie od pory roku. Dla mnie kolor po który sięgam gdy mam ochotę na bardzo kobiece delikatne paznokcie, dzięki gęstej konsystencji kryje idealnie już przy trzech warstwach.



Koko Loko wchodzi w moją listę kolorów must have, kolekcja z 2016 była wyjątkowa myślałam że nie uda się im jej przebić, ale po premierze kolorów z Miami 2017 już wiem jak bardzo się myliłam z niecierpliwością wyczekuje zabawy z nowymi efektami i kolorami. Tym czasem zachęcam was do udziału w Poznańskich targach kosmetycznych 22 i 23 kwietnia tam z pewnością będzie stoisko Indigo i co roku mają świetne promocje!


6 komentarzy:

  1. Cóż za cudowny odcień :) Rzeczywiście, idealny na każdą porę roku, bardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zauroczona kolorkiem. Chętnie powiększę kolekcje o ten odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie! Idealny odpowiednik Biscuit z Semilac :) Ja sama w tym roku mam zamiar skusić się na jeden lub dwa lakiery z Indigo właśnie z kolekcji Natalii Siwiec :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger