Premiera kolekcji Indigo Natalia Siwiec Summer 2017

W ten weekend w warszawie miały miejsce targi BEAUTY FORUM (11-12.03.2017), bardzo często na targach maja miejsce premiery nowych produktów, tak było też tym razem. Kiedy już myślałam że po kolekcji letniej z 2016 nie da się zrobić nic lepszego, w ten weekend została pokazana kolekcja na lato 2017 Miami. Pierwsze zdjęcia zachwycają, kolekcja jest ogromna! Mamy całą piękna paletkę nudziaków, niebieskich i korali w sumie mamy wszystko czego potrzebujemy żeby przetrwać wiosnę i lato.

https://www.instagram.com/p/BRdhFp-hDIq/?taken-by=indigonails

Kolor Chica Banana jest u mnie jednym z faworytów, kolejny to See U Later, Alligator i Florida Dreams z chęcią przygarneła bym wszystkie kolory!


Myślę że ciężko będzie przebić tą kolekcje, mamy tu każdy kolor który kojarzy nam się z latem, sama forma lakierów hybrydowym jest czymś idealnym na lato, trwały kolor który z pewnością wytrzyma nam cały urlop, ja zawsze musiałam zabierać na każdy wyjazd klasyczny lakier, zmywacz i być przygotowana na nagłą potrzebę naprawy manicure, od czasu przejścia na hybrydy ten problem już nie istnieje.

https://www.facebook.com/indigonails/photos/a.306331492711639.86097.306310306047091/1542277419117034/?type=3&permPage=1

https://www.facebook.com/indigonails/photos/a.306331492711639.86097.306310306047091/1540284172649692/?type=3&theater
Mam dla was jeden tip który wiąże się własnie z targami, jeżeli coś ma swoją premierę i ci się podoba to kup to właśnie podczas targów, później produkty premierowe są bardzo długo wyprzedane lub jeszcze nie dostępne do sprzedaży w sklepie internetowym, ja się tak naciełam rok temu teraz wiem że na targi to szykuje się od listopada, niczego nie kupuje wcześniej,  czekam właśnie na takie premiery i kupuje podczas targów wykorzystując liczne promocje!

Który kolor wy byście wybrały?



7 komentarzy:

  1. Widziałam już te kolory i jestem nimi oczarowana 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pokazie będzie okazja zobaczyć wszystkie na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli bym mogła to zgarnęłabym wszystkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta kolekcja podoba, 4 kolory muszę mieć. Bardzo podoba mi sie też to, że te kolory razem wyglądają obłędnie. Ciekawe jak będzie z jakością, bo kolory z jesiennej kolekcji są świetne .

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam wszystkie 15 !! :D Bałam się właśnie, że wprowadzenie do sprzedaży nastąpi po jakiś 2 tyg jak nie dłużej ... A wiele osób mnie pytało od razu po sobocie czy kupiłam te kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger