Sugar Effect produkt który ułatwia zdobienie hybryd

Dla mnie to całkowita nowość, Sugar Effect czyli żel którym możemy wykonywać zdobienia na lakierach hybrydowych. Rewolucyjny produkt o niesamowitym kryciu, prosty w użyciu i jednocześnie bardzo bezpieczny dla naszych paznokci.

Sugar Effect produkt który ułatwia zdobienie hybryd

Jeżeli malujemy na bardzo ciemnych kolorach ciężko jest uzyskać pełne krycie, ten żel zapewnia idealną białą warstwę na którą możemy nałożyć dowolny produkt. Ja zdecydowałam że użyje żelu do stworzenia śnieżnego gradientu. Pierwsze użycie wywołało mały szok, bo krycie jest niesamowite.


Jedna cienka warstwa produktu, pokryła idealnie ciemny lakier.  Efekt WOW gwarantowany. Kolor delikatnie rozmazałam i utwardziłam. Następnie powtórzyłam czynność dwa razy aż uzyskałam pożądany efekt.

Żel Sugar Effect - doskonała biel
  • Biały żel do zdobień, dzięki któremu osiągniesz efekt pudrowej stylizacji
  • W połączeniu z akrylami kolorowymi Indigo wzór wygląda jak tkanina na paznokciu
  • Żel nie zlewa się, można nim wykonać najdrobniejsze detale oraz wykonać wyraziste kształty. Dlatego świetnie się nim pracuje
  • Żel nadaje się idealnie zarówno na całego paznokcia, jak i do zdobienia paznokci
  • Przy jego pomocy możesz tworzyć wyjątkowo zjawiskowe zdobienia typu Chanel - pikowanie stanie się bajecznie proste



To moja pierwsza praca z użyciem tego produktu, z czasem będzie lepiej ;-) potencjał tego żelu jest ogromny, postaram się w najbliższych wpisach pokazać Wam parę ciekawych zastosowań. 

Jeżeli chodzi o stemple z motywem świątecznym pochodzą z Bornpretty aktualnie jest tam masę wyprzedaży więc warto zrobić zamówienie. Biały lakier pochodzi z B. Loves Plates i jest dostępny na allegro. Sugar Effect możemy mieszać z produktami różnych firm, przy jego użyciu da się stworzyć idealny baby boomer.

Sugar Effect produkt który ułatwia zdobienie hybryd

Sugar Effect produkt który ułatwia zdobienie hybryd


6 komentarzy:

  1. zamówiłam sobie w końcu sugar, czeka na mnie w domu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zbieram, żeby go kupić i metal manix ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja żaluję, że dopiero go kupiłam;d od dawna potrzebowałam takiego produktu. Wczoraj robiłam babyboomer, jeszcze kilak razy i wyjdzie perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie-mam naturalną płytkę na którą nakładam hybrydę, chciałabym zrobić sobie baby boomer z użyciem tego sugar z indygo ale czy zmyję to potem normalne acetonem jak hybrydę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jak najbardziej! Jako bazę używałam bazy proteinowej i po dwóch tygodniach wszystko zeszło przy kompresie acetonowym. Żadnych uszkodzeń na naturalnej płytce

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger