Paznokcie jak u Kardashianki

Kontrowersyjnej rodzinie Kardashianów / Jenner można zarzucić dużo, sama przyznaje że podczas szukania zdjęć do tego wpisu popadłam w małą depresję, są tak idealnie zrobione że czuję się przy nich jak tłusta żaba. Nie chce wdawać się w dyskusję o naturalności ich figur czy twarzy ale. po przeglądaniu ich zdjęć człowiek czuje się brzydki. Z pewnością ich paznokcie zasługują na szacunek, artystki które je robią dbają o idealną linie i kolory. Obserwuje profile Khloe oraz Kylie i często na ich zdjęciach można podejrzeć paznokcie, długie i z matowym topem to chyba ich ulubiony typ.



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Khloé (@khloekardashian)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kylie (@kyliejenner)


Gdy zobaczyłam Brown Chic z Indigo od razu pomyślałam o Kardashiankach, brązowy odcień mlecznej czekolady, zdecydowanie najładniejszy jaki widziałam. Matowy top lub delikatne złote zdobienie będzie wyglądać na nim znakomicie.


Noszę go od tygodnia, na samą myśl o zmianie na inny kolor jest mi przykro. W przypadku hybryd ciężko komentować trwałość bo one zawsze wytrzymują znakomicie ponad dwa tygodnie a, ja nie noszę dłużej jednego koloru. Tak jak przygotujemy powierzchnie płytki do bazy, tak długo będzie nam się trzymał kolor.



Paznokcie jak u kardashian khloey kylie jenner jak zdobić paznokcie

Zaraz po zdjęciach nałożyłam na niego matowy top, wygląda to znakomicie. aktualnie w Indigo trwa promocja 2+1 jeżeli chciały byście wypróbować nowe kolory to szczególnie teraz opłaca się je zamówić.

8 komentarzy:

  1. Paznokcie w Twoim wydaniu wyglądają dużo lepiej :) Dla mnie zbyt długie kwadratowe paznokcie są kiczowate :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Też uważam, że krótkie kwadraty wyglądają znacznie lepiej :) W jakiej lampie utwardzasz lakiery indigo? Czy mostek 9W wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek nie w moim stylu, ale o dziwo do mnie przemawia :D Co do kształtu paznokci to jestem zakochana w migdałkach, ale kiedyś zawsze chciałam mieć kwadratowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię migdały, ale moje naturalnie rosną w kwadrat :(

      Usuń
  4. Kolor tej hybrydy jest przepiękny, naprawdę urzekający!
    Nie do końca zgadzam się z tą dbałością stylistek o paznokcie Kardashianek. Na ostatnim zdjęciu Kylie widać, że palec wskazujący jest nierównej grubości. Kształt i kolor to już kwestia indywidualna :) Powiem jednak szczerze, że po obserwacjach amerykańskich dłoni i paznokci (wiem, że to głupie, że gapię się komuś na ręce), mogę stwierdzić, że polskie stylistki wykazują się większą dbałością o szczegóły. Przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że jest u nas lepiej :) ps. ja też zawsze oglądam dłonie innych nie tylko kobiet

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger