Przytulne, ciepłe, piżamowe zdobienie.

Szarość, biel i odrobina srebra. Będzie czysto i łatwo, a efekt końcowy z pewnością Ci się spodoba. Połączymy precyzyjne stemplowane wzory z brokatowym bałaganem. Jeżeli stemplowanie sprawia Ci kłopot, ten wpis jest dla Ciebie odkryłam produkt który pomoże Ci wykonać precyzyjne przeniesienie wzoru z płytki na paznokieć.

jak stemplowac na lakierze hybrydowym


Na precyzyjne stemple składają się trzy rzeczy: lakier, stempel i technika. Jeżeli uda Ci się zgrać te trzy czynniki będziesz robić czary na paznokciach. Ja przez długi czas starałam się wykonywać zdobienie złym stemplem, mimo różnych technik nigdy nie wychodziło idealnie przez co się zraziłam i rzuciłam wszystko na rok do kąta. Następnie kupiłam drogi stempel i sądziłam że będzie on gwarancją sukcesu, nic bardziej mylnego, znowu wyszła z tego lipa. Chciała bym żebyście skróciły sobie ten cały proces szukania narzędzi i rozważyły zakup moich propozycji.

Idealny lakier do stemplowania:



Polecane stemple:





    Jeżeli macie już swój wypróbowany, ulubiony zestaw proszę napiszcie w komentarzach co sprawdza się u Was. Przechodzimy do zdobienia.
    Jako kolor bazowy posłuży nam nowość od Indigo Blackmail kamienista szarość, pięknie komponuję się z białym wzorem, prawie jak ciepłe wełniane skarpetki z góralskim wzorem. Jestem zachwycona kryciem, idealna tafla koloru już przy drugiej warstwie, nie pojawiają się żadne smugi podczas aplikacji. 

    Brokatowy akcent uzyskałam przy pomocy efektu Metal Manix wystarczy delikatnie wetrzeć go w lepką warstwę koloru, nie doda on żadnej grubości więc paznokcie zachowają ładny kształt. Efekty są teraz dostępne w kilku wersjach kolorystycznych więc możemy dopasować lub kontrastować go z bazowym lakierem.



    5 komentarzy:

    1. Piękne to zdobienie! :)

      OdpowiedzUsuń
    2. A zamawiasz z alliexpress? Maja fajne lakiery do stempli za niecale 5zl https://m.aliexpress.com/item/32743443235.html
      Posiadam tez lakiery blp,zauwazylam ze swietnie wspolgraja z płytkami Ani ale np z podrobkami lepiej sobie radza te z linku lub KADS. Mój insagram ' nikitaaa0 ' tam mam kilka zdj ze stemplowym mani. A twoje piekne <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zamawiam tylko w ramach współpracy z nimi, głównie płytki

        Usuń
    3. Zamówiłam właśnie zestaw do stemplowania z Born Pretty, będziemy próbować :D

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © 2016 hola paola , Blogger