Kształty paznokci, budowa na formie.

Gdy paznokcie rosną naturalnie stopniowo przyzwyczajamy się do długości i łatwiej jest nam funkcjonować nawet z bardzo długą płytką. W przypadku przedłużania paznokci na formie lub tipsie z bardzo krótkich pazurków robią się nagle prawdziwe szpony, łatwo można samą siebie podrapać, przez kilka pierwszych dni ciężko jest funkcjonować ;-)

jak zrobic kształt stiletto i almond hybryda nowy kształt

Aktualnie paznokcie są przedłużone o około 1 cm, moim celem jest zapuszczenie naturalnej płytki i pokrycie jej żelem bez konieczności przedłużania na formie. Jakie to ma plusy? Kształt będzie bardziej naturalny, a paznokcie staną się dużo mocniejsze dzięki warstwie żelu. Nie obawiam się zniszczenia paznokci, po tylu latach malowania nie sądzę żeby moją płytkę coś było w stanie uszkodzić.

Paznokcie pod żelem / hybrydą mogą mięknąć przez co sprawiają wrażenie słabszych, ma to związek z brakiem dostępu do powietrza, warstwa żelu otula nasz paznokieć i chroni palec więc same paznokcie stają się delikatniejsze. Ten objaw znika u mnie po dwóch dniach od zdjęcia hybrydy lub żelu. Paznokcie same twardnieją i płytka wygląda prawie idealnie. Podchodzę z dużym dystansem do historii o niszczącej mocy hybryd.

jak zrobic kształt stiletto i almond hybryda nowy kształt

Na zdjęciach możecie oglądać nowy kolor w kolekcji Indigo, Peggy Brown brudny róż dość ciemny stonowany odcień. Połączyłam go z pyłkiem MetalManix Chameleon Alien  pyłek mieniący się odcieniami fioletu, zieleni i purpury. Daje spektakularny efekt lustrzanej tafli, która mieni się wielokolorową poświatą w zależności od kąta padania światła.

jak zrobic kształt stiletto i almond hybryda nowy kształt

Co do kształtu paznokci bardzo podobają mi się stiletto i almond, oczywiście moje tak nie rosną, to by było zbyt wspaniałe ;-) mam typowe kwadraty i długą płytkę więc zrobienie z nich migdałów to prawdziwa walka z wiatrakami. Podczas piłowania wychodzi raczej kształt arrow head.

Grafika z google.pl
Jaki jest wasz naturalny kształt, a jaki byście chciały mieć?? Mam nadzieje że nie tylko ja walczę z naturą ;-)

jak zrobic kształt stiletto i almond hybryda nowy kształt



13 komentarzy:

  1. Śliczny ten nowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny. Moje paznokcie naturalnie rosną w kształt flare (efekt wieloletniego ogryzania). Dążę do tego, żeby uzyskać z nich na tę chwilę coś ładnego :)Kombinuję sama, bo niestety gdy idę do kosmetyczki wychodzę z mega krótkimi paznokciami, a po tylu latach noszenia (albo w ogóle nie noszenia paznokci) chcę mieć je jak najdłuższe :D Dlatego z formą kombinuję sama, raz z lepszym raz z gorszym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra też tak ma, to bardzo ciężki kształt. W sumie nie trafiłam jeszcze na dobre porady jak zrobić z nich coś innego

      Usuń
  3. Moje naturalne to chyba kwadratu ale może mi się tak wydawać bo "ktoś mi tak powiedział jak miałam 12 lat" a potem przez 10 lat je tak pilowalam. Dopiero potem wpadłam w migdałki i owalne. A teraz znowu mam kwadraty. Zawsze podoba mi się i by kształt niż aktualnie mam a jak zaczyna am tak często zmieniać to za cholerę nie idzie ich zapuścić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w 100% historia mojego życia, walka z naturalnym kształtem ;)

      Usuń
  4. U mnie połowa rośnie na kwadrat a druga na półokrągło... Takie są szalone 😂 bardzo podoba mi się kształt stiletto i balerina 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to możemy sobie przybić piątkę mam tak samo

      Usuń
  5. Dziewczyno!!!! Skąd Ty bierzesz tą amatorską wiedzę. Jak tego czytam to mi ręce opadają. Zero wiedzy merytorycznej. A te nieświadome dziewczyny czytają te bzdur,a później trzeba ratowac im paznokcie w profesjonalnym salonie i jest dziwota, że tak drogo.
    Dla dobra wszystkich pójdź na profesjonalne szkolenie u renomowanych instruktorów (np. Indigo-skoro tak lubisz produkty tej marki) i wtedy ze spokojnym sumieniem mozesz pisac te notatki.
    Życzę powodzenia w zdobywaniu prawidłowej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aneto spokojnie :D

      Usuń
    2. Niestety nie da się być spokojnym jak w każdym poście są pisane bzdury a propos stylizacji paznokci.

      Usuń
    3. Czytając moje wpisy sprawia mi Pani dużo radości, zwiększa ilość wejść na stronę oraz poprawia moje statystyki. Zachęcam do codziennych wizyt <3

      Usuń
  6. Piękny kolor, mam z Semilaca bardzo podobny kolor berry nude. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger