Stemplowanie efektem MetalManix Chameleon

Od razu jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia tego zdobienia wiedziałam że muszę spróbować wykonać je u siebie, wygląda zjawiskowo, jest idealny na imprezę sylwestrową i dość prosty w wykonaniu.
Potrzebne nam będzie opakowanie MetalManix Chameleon w dowolnym kolorze.


Zaczynamy od przygotowania paznokcia, odsuwamy skórki i matowimy płytkę, nakładamy bazę i wybrany przez nas kolor lakieru który posłuży za tło do stempla. Lakier bazowy nie musi być czarny, możemy użyć dowolnego ciemnego koloru. Ta forma zdobienia jest dość brudząca więc polecam zabezpieczyć siebie i podłogę.

Przygotujmy wybraną płytkę oraz stempel, proponuje wybrać płytkę z cienkimi liniami duże wzory mogą się nam zlać, pyłek w płytkę wcieramy palcem (aplikator będzie nam zbierał za dużo produktu) podnosimy wzór za pomocą stempla i odbijamy na paznokciu, bezpośrednio na nie przemytym kolorze.



Resztki produktu ze stempla usuniemy za pomocą rolki do czyszczenia ubrań, tak samo czyściłam palce pomiędzy aplikacjami.  Wszystko wokoło było zasypane pyłkiem ;-) Cała procedura zrobienia stemplami jest dość prosta jednak jeżeli nie będziecie mieć dobrego stempla to to nie wyjdzie.


 Do wykonania wzoru użyłam dwóch odcieni Chameleon:

Oraz:






9 komentarzy:

  1. Czego to się nie wymyśli ;) Cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj natrafiłam na ten sposób na stronie Dance Legend ;-)
    Dla mnie to bombowe rozwiązanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Efekt jest fenomenalny! Muszę coś takiego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! pomysł świetny, a efekt jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Nie sądziłam, że tak się da ;D Super pomysł, dzięki za ten wpis - pobawię się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycony, tez chyba wyprobuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. będę próbować, nie wiedziałam, że tak można;P bez problemu się odbija sam pyłek?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger