Indigo Pixel Effect

Kolejna nowość wśród efektów, ostatnio premiery nowości są prawie co tydzień więc ledwo nadążam za szybko powiększającym się asortymentem. Ale to dobrze, każda z nas może wybrać produkty w takich kolorach jakie nam najbardziej odpowiadają. Tym razem na rynek został wprowadzony Pixel Effect, są to duże drobinki mieniące się na kilka odcieni, można go porównać do większej wersji syrenki, mi szczerze mówiąc Pixel podoba się dużo bardziej niż syrenka. Aktualnie występuje w 3 wersjach kolorystycznych pierwszy był oczywiście kopciuszek który miałyście już okazje oglądać na moim blogu.




Dla przypomnienia dodam że Kopciuszek [klik] mieni się na zielono/niebiesko czyli rzeczywiście można go porównać do sukienki balowej.


Kolejnym kolorem jest Pixel Effect Śnieżka [klik] mieni się on na różowy, srebrny i niebieski, widzicie jakieś podobieństwa w królewnie Śnieżce?


Natomiast Pixel Emerald [klik] to już nie księżniczka ;-) to nazwa odcienia zieleni bardzo często tak opisuje się szmaragd.


Oczywiście im bardziej staram się pokazać coś wam na zdjęciach, tym bardziej mi to nie wychodzi i tak niestety jest w przypadku większości efektów, bardzo ciężko jest oddać ich pełen urok na zdjęciu. Dziewczyny jeżeli macie już swoje Pixel Effect w domu dajcie proszę znać jak się sprawują.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się taki efekt na paznokciach. Musze się zaopatrzyć chociaż w jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pixel efect nie mam jeszcze, choć jest ładny to jakoś nie do końca do mnie przemawia ;-) Wygląda po prostu jak jasny brokat posypany na paznokieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te efekty, mam i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wygląda, te efekty naprawdę mają w sobie coś z księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger