Efekt Syrenki® Black II

Nie wiem jakim cudem przegapiłam ten pyłek, posiada wszystkie cechy idealnego produktu tani, prosty w aplikacji i bardzo wydajny. Ostatnio przy robieniu porządku w mojej małej komodzie wpadł mi ręce uznałam że nie będzie się bardzo różnił od zwykłej syrenki i postanowiłam użyć go na wzorniku, efekt tak mnie zachwycił że od razu zaczęłam malować paznokcie.



Manicure bardzo spontaniczny, miały być stemple, ale jak już syrenka black błysła mi po oczach to nie było odwrotu. ten jasny nudziak który widzicie na palcu wskazującym to Indigo Paradox [klik] kolor trudny w aplikacji, ale jak już go ujarzmisz to daje świetny efekt, na małym palcu klasyczna czerń [klik] kolor idealny <3 czarny zawsze wygląda świetnie, w tym zdobieniu posłużył też jako tło do syrenki black [klik]

Efekt Syrenki w wersji Black II aplikujemy na warstwę dyspersyjną przez kilka sekund wcierając pyłek palcem lub pacynką, resztki pyłku z paznokcia i okolic usuwam starą szczoteczką i dopiero na tak przygotowany paznokieć aplikuje top, pamiętajcie żeby go utwardzać chwile dłużej niż normalnie, pomoże to w przedłużeniu trwałości zdobienia.



Dla fanek stemplowania na paznokciach, na palcu serdecznym odbiłam wzór z geometrycznej płytki od Born Pretty BP-L054 [klik] wzory świetnie dają się przenieść na paznokieć więc możemy uzyskać bardzo precyzyjne geometryczne zdobienie, doskonałe na lato.


2 komentarze:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger