ABC Stemplowania | Gdzie kupuje płytki

Dziś mój ulubiony temat, ZAKUPY! Pogadamy trochę o tym gdzie można kupić płytki do stempla w przystępnych cenach i z ładnymi wzorami. Płytki mają bardzo duży wpływ na jakość odbitego wzoru, oczywiście nas interesuje tylko perfekcja, poszarpane, rozciągnięte wzory nie są warte uwagi. Nie maluje wzorów na paznokciach ręcznie z dwóch powodów, pierwszy jest taki że jestem totalnym beztalenciem [dowód] drugi jest taki że uwielbiam perfekcje lini, lubię jak jest idealnie czasami po kilka razy robię stempel aż efekt uznam za zadowalający.



Są płytki z których nie da się podnieść wzoru, tzn. coś tam podniesiesz ale to w niczym nie będzie przypominało pięknego obrazka na płytce. Dlaczego? Bo płytka jest do D..., czasami tylko część rysunków na płytce nie działa a czasami wszystkie... Tak było w przypadku pierwszych płytek które kupiłam po nieudanych próbach porzuciłam stemple bo uznałam że to ja nie umiem ;/ Był to zestaw marki Essence był tani ale nie aż tak żeby nie działać ;-) Po kilku latach wróciłam do nich z dobrym działającym stemplem i nadal nie byłam w stanie podnieść żadnego wzoru :( właśnie takie płytki sprawiają że dziewczyny mówią ja nie umiem robić stempli.



W pierwszej kolejności chciała bym was zachęcić do zamawiania z chin, przede wszystkim jest tanio, jest też masa recenzji każdej płytki, to minimalizuje ryzyko zakupu bubla. Moja ulubiona strona to Born Pretty [klik] stronka jest dedykowana głownie produktom do paznokci posiada przyjemy układ i jest bardzo intuicyjna, mniej więcej raz w miesiącu decyduje się na zamówienie 1 - 2 płytek najczęściej korzystam z promocji i cena dużej płytki waha się w okolicach 10zł mniejsze to około 5zł są to bardzo okazyjne ceny, pamiętajcie że płytki się nie zużywają więc możemy ich używać latami. Wiem że wiele osób woli zakupy na aliexpress jednak jak dla mnie Born Pretty jest bardziej przejrzyste i trochę łatwiej wyszukać tam nowości w płytkach.



Moje ulubione płytki z chin:
  • BORN PRETTY BP-L076 [klik]
  • BORN PRETTY BP-L051 [klik]
  • BORN PRETTY BP73 [klik]
Pewnie zapytacie dlaczego tak mało? otóż płytki znikają z asortymentu sklepu, mam wrażenie że można je kupić przez około rok a później stają się niedostępne, więc jeżeli coś wam się podoba to radzę zamawiać od razu.



Dla osób które nie mogą czekać zawsze polecam B. Loves Plates [klik] nasze w dobrych cenach i z pięknymi wzorami. Marka stworzona przez blogerkę, płytki są wysyłane z polski wiec szybko możemy zacząć zabawę :) Ceny wyższe niż w chinach ale płytki są dużo większe i mam wrażenie że wykonane są bardziej precyzyjnie.

Piękne płytki z polski:
  • B.08 - feather fever [klik]
  • B.01 - geometry is perfect [klik]


Nie zamawiam ze stron które są bardzo drogie, wiem że są miliony płytek ale też znam siebie i wiem że nie będę ich używać na tyle dużo aby cena mi się "zwróciła" Strony takie jak https://www.moyounails.com  czy https://bundlemonster.com/ nie robią na mnie specjalnego wrażenia wole wydać pieniądze na jeden porządny lakier niż na płytkę której wzory dziś są modne jutro już niekoniecznie. Wam też radzę szaleć z umiarem o ile nie jesteście blogerkami paznokciowymi :-)


Na paznokciach mam lakier Indigo Sugarmama [klik] ostatnio nie mogę się nim nacieszyć, to połączenie brzoskwini i różu w idealnych proporcjach ;-)


6 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię płytki z Born Pretty Store - są bardzo dobrej jakości, w całkiem przystępnych cenach - jedyny minus to to, że idą z Chin i czasem na przesyłkę trzeba trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusza mnie stemple, niestety kiedys sie zrazilam, ale czas zaczac nowa przygode <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam kolorki od Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamawiam tylko z BPS :) Mam też płytki od B. ale były wygrane w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 900% to też płytki z BPS :) Przystępna cena, dobra jakość i fajne wzory. Mam też kilka od B.Loves Plates, Bundle Monster czy Hehe i te też działają bezproblemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię BPS, ale uwielbiam też BLP <3 W sumie płytki mam głównie z tych dwóch sklepów :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger