See Bloggers 2017 | relacja

See Bloggers to cykl spotkań i szkoleń dla blogerów i vlogerów, obejmuje wszystkie tematyki blogów i różne formy tworzenia wpisów. Tak szeroki zakres sprawia że co roku na See Bloggers pojawia się coraz więcej twórców, w tym roku zaliczam się do tej grupy. Miałam już okazje uczestniczyć w spotkaniach blogerów ale podobno to jest najlepsze :-) zobaczymy. 


Dzień 0

Postanowiłam pojawić się w Gdyni już w Piątek, zwiedziłam Gdańsk i dotarłam do hotelu, niestety jest 14 stopni i pada deszcz wiec chyba wiele osób zostanie dziś w hotelach. Z inicjatywy Pauliny Cieniu została utworzona grupa blogerek zajmujących się tematyką paznokciową i mogłyśmy troszeczkę pogadać z uczestniczkami See Bloggers przed rozpoczęciem imprezy. 








Dzień 1


Spałam w ślicznym hotelu wiec zła pogoda nie była aż tak straszna ;-) wiadomo wolała bym się opalać ale piątek potraktowałam jako dzień na zebranie sił przed intensywnym weekendem.


Obudziło mnie piękne słońce wiec wszystkie znaki od samego rana wskazywały na dobry dzień. 


Po pysznym, oczywiście maksymalnie słodkim śniadaniu ruszyłam w kierunku #seebloggers 


No i się zaczęło, pierwszy dzień warsztatów i wykładów, cieszę się ze Cieniu [klik] utworzyła grupę blogerek paznokciowych dzięki temu od razu udało mi się nawiązać kontakt z dziewczynami z mojej branży ;-) Tutaj gorąco pozdrawiam Laurę [klik] i Sylwie [klik] No i już na pierwszy dzień wiedziałam kogo szukać. Jeżeli chodzi o warsztaty na pierwszy ogień poszły ASUS Fashion Photo - Fashion Deconstruction były to dość specyficzne warsztaty i niestety nie miały za dużo wspólnego z tym czy się zajmuje wiec uważam je ciekawe ale niestety nie sadze abym wróciła do tej formy w przyszłości. 


Moja praca z warsztatów, "pochwała sztuczności" ;-) chyba jednak zostanę przy malowaniu paznokci. 

Kolejnymi warsztatami były TAJEMNICE #PEWNOŚCI EFEKTU GOSH COPENHAGEN ORAZ KREOWANIA WIZERUNKU z udziałem Maji Sablewskiej, pierwszy raz miałam okazje widzieć Maję na żywo i jest tak cudownie zwyczajna ze chyba zacznę oglądać jej program częściej, bo zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jeżeli chodzi o merytoryke tego warsztatu to raczej była luźna dyskusja o marce Gosh i nie do końca byłam w stanie wyciągnąć ze spotkania coś dla siebie. Natomiast sama Maja zrobiła tam efekt wow



Następnie udałam się na warsztaty O dzieleniu włosa na czworo - czyli wszystko, co powinniście wiedzieć o skórze głowy, by mieć zdrowe włosy i tutaj jestem wprost zachwycona, ostatnio chciałam się trochę lepiej zająć swoimi włosami a całe 45 minut warsztatu było poświęconych budowie włosa, przyczynach wypadania, wpływie pielęgnacji i procesom regeneracji, duża dawka wiedzy połączona z prezentacja marki Pharmaceris (ale nie nachalną prezentacją) oferta marki zaciekawiła mnie na tyle ze z pewnością odwiedzę Super Pharm i kupię kilka produktów (tak, tak blogerzy też płaca za kosmetyki) była bym wniebowzięta jeżeli jakaś firma z lakierami hybrydowymi zdecydowała by się na taka bardziej naukowa formę prezentacji, budowa paznokcia wpływ składników zawartych w lakierach na zdrowie i delikatnie lokowanie produktów jako dodatek. 


Miałam okazje spotkać się z Panna Naturalna  która wprost uwielbiam, musicie konieczne odwiedzić jej kanał na yt, bo jest skarbnica wiedzy [klik] wspólnie zajżałysmy na stoisko Lumene tam miałyśmy okazje testować brązery i rozświetlacze w płynie, ich rozświetlacz to tafla wody daje wręcz magiczny efekt na kościach policzkowych. Jeżeli uda mi się namierzyć ich sklep w Poznaniu to z pewnością kupię ten brazer i rozświetlacz.

Bardzo ciekawą rozmowę odbyłam z jedna ze stylistek marki Chiodo, udzieliła mi wielu wskazówek które jak najszybciej chciała bym wykorzystać wiec coś czuje ze już w poniedziałek będę malować :-) 


Odwiedziłam tez stoisko Annabelle Minerals, w trakcie jednego ze wcześniejszych spotkań blogerskich otrzymałam ich cienie do oczu i są świetne, teraz będę miała okazje testować podkłady i korektory, ciekawe czy poradzą sobie z ujednoliceniem cery. Minerały dzięki swojej lekkości są niezwykle wygodne w noszeniu latem, nie obciąża naszej skóry ale jeżeli nie będą miały wystarczającego krycia to mogą u mnie się nie sprawdzić, zobaczymy. 

Pogoda w sobotę dopisała i mogłam trochę więcej czasu cieszyć się pięknem miasta i przede wszystkim portu w Gdyni. 





Po powrocie do hotelu pierwszy raz w życiu użyłam produktów Pharmaceris w tym ich peelingu do skory głowy, dziewczyny czuje się jak nowy człowiek ;-) gorąco polecam, chociaż spróbować. Tak oczyszczona skóra jest cudownym doznaniem z pewnością bardziej zainteresuje się ta marka i myśle ze już niedługo przedstawię wam pełniejsza recenzje. 

Dzień 2


Udało mi się dostać na jedne z lepszych warsztatów fotograficznych Fotografia kulinarna i produktowa, spotkanie było prowadzone przez Kingę Paruzel i Jakuba Kaźmierczyka, mimo iż tematyka do końca nie pokrywa się z paznokciami to ilość wiedzy która udało mi się zdobyć jest ogromna. Przede wszystkim żegnam się już na dobre z plikami jpg i obiecuje sobie ćwiczyć wykonywanie zdjęć kompozycji, minimum dwa zdjęcia w tygodniu, brzmi osiąganie może to sprawi ze w końcu się z nimi polubię. 






Kolejnymi warsztatami były Pyłki świecące w ciemności czyli tworzenie wzorków na paznokciach i tu niestety aplikacja See Bloggers zrobiła mi małego psikusa, czas warsztatów w aplikacj to 45 minut a po przyjściu okazało się ze będą trwały 120 minut, niestety nie mogłam zostać do końca :-( 
Wszystkie warsztaty na których mogę się uczyć nowych rzeczy są na wagę złota, trendy w zdobieniach zmieniają się bardzo dynamicznie, mi samej ciężko jest nadążyć a czasami unikam nowości bo bezpiecznie się czuje w zdobieniach które już mam opanowane, dziś pierwszy raz robiłam ombre i chyba wyszło nieźle. 


Jeżeli chodzi o pozostałe firmy które brały udział w evencie, powiem szczerze, ciężko było znaleść czas żeby podejść do wszystkich, wybrałam te które mnie interesują i starałam się dowiedzieć czegoś więcej o ich ofercie. Nie umieszczam zdjęć gratisów bo nie kolekcjonuje ich, jestem bardzo wdzięczna za produkty Pharmaceris które otrzymałam w trakcie warsztatów ale z ręka na sercu gdybym ich nie dostała to i tak bym je kupiła, łatwo jest popaść w zbieranie dla zbierania i ze wszystkich spotkań blogerskich możemy wyjść obładowane siatami kosmetyków, tylko co z tym później robić? Zdrowy rozsądek, mniej później do dźwigania. 

Cieszę się ze uczestniczyłam w See Bloggers 2017, myśle ze prawdziwe efekty tego wydarzenia będziecie mogły zobaczyć poprzez zmiany w jakości prowadzenia mojego bloga. 
A teraz dobranoc i pozdrawiam wszystkich uczestników.

10 komentarzy:

  1. Jak szybciutko umieściłaś relację :) Moja będzie troszkę później. Cieszę się, że mogłam Cię spotkać, bardzo miło mi się rozmawiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapominałam podlinkować do Ciebie zaraz to naprawie ;-)

      Usuń
  2. Zazdroszcze tego spotkania, Gdynia jest piekna w dodatku ciekawe tematy wykladow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mogłam się przekonać jak jest tam ładnie

      Usuń
  3. Ja śledziłam see bloggers trochę na insta :D i chętnie też bym się tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda, że fajnie spędziłaś weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był dobry pomysł, a już się wahałam czy warto jechać

      Usuń
  5. Fajna relacja! Ja nad moją jeszcze pracuję :) To był fantastyczny weekend!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spotkanie ;-) Szkoda, że jak dla mnie wypad do Gdańska to nieco za daleko w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger