Indigo Tiffany

Przed recenzją tego koloru odwiedziłam stronę Tiffany & Co. [klik] przyznaje część rzeczy jest śliczna i gdyby były dostępne w Polsce to bym się zastanawiała, jednak na całe szczęście nie można ich u nas dostać :D Za to można bez problemu kupić kolor inspirowany marką Tiffany, jest to piękny odcień mięty połączony z błękitem, z nim na paznokciach poczujesz się troszeczkę jak w Douglasie.


Indigo Tiffany [klik] znakomicie kryje, już jedna warstwa wygląda bardzo dobrze, do zdjęć aplikowałam dwie dla pewności. Kolor bardzo równomiernie się rozprowadza i nie powoduje smug które by wymagały od nas kolejnych warstw w celu wyrównania. Ten odcień występuje w dwóch pojemnościach 5 lub 10ml, jak zawsze w przypadku kolorów "tropikalnych" zachęcam was do wyboru mniejszej gramatury, takie kolory zawsze starczają nam na dłużej i jeżeli używamy ich w warunkach domowych dłużej najczęściej oznacza kilka sezonów. Inwestycja w dużą pojemność jest dobra w przypadku odcieni nude lub czerwieni, to uniwersalne kolory które z pewnością zużyjemy do końca.



Kiedyś, za czasów gdy lakiery Essie trzeba było zamawiać z zagranicy, polowałam ma odcień where's my chauffeur, Tiffany od Indigo jest jego bliźniakiem. <3


13 komentarzy:

  1. Indigo ma ładne kolorki lakierów :) Sama za niebieskim kolorem nie przepadam, ale ten lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez niebieskie paznokcie nosze bardzo okazjonalnie

      Usuń
  2. Ładny ten kolor :)
    Byłaś może na szkoleniu z manicure hybrydowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na szkoleniu z żeli, hybryd jeszcze nie miałam okazji

      Usuń
    2. Ja bylam tylko na hybrydzie. Dostalam cenna rade - krople z lakierem stawiaj jak najblizej skorek i tylko bardzo lekko podjezdzaj nim blizej, by przy skoreczkach bylo jak najcieniej. Trzeba to wypracowac, ale efekt jest :) U Ciebie zrobily sie gory i doliny, dlatego polecam skorzystac :) Wolny brzeg przemaluj tylko delikatnie, bo tez sie zrobila taka gorka :)

      Usuń
    3. Super jeszcze dziś wypróbuje, jak będziesz miała jeszcze jakieś tipy to pisz ostatnio walczę z nierównościami

      Usuń
    4. Pewnie :) Swoja droga - wybierasz sie na See Bloggers?

      Usuń
    5. Tak będę! Jadę już w piątek, tez będziesz???

      Usuń
    6. Tak! Jestem w Gdyni juz od wtorku :) Wyslij mi zaproszenie na fejsie ;)

      Usuń
  3. Hybryd nie noszę ale kolorek bardzo ładny :) Ps. ładnie tu u Ciebie, więc zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger