Ranking jasnych róży | Indigo

Każdy ma swoją słabość jeżeli chodzi o kolory, ja regularnie wracam do delikatnych róży. Traktuje je jak moja wersje Nude, która pasuje do wszystkiego. Wiem ze często naturalnie odcienie charakteryzują się dość słabym kryciem, jeżeli używacie lakierów o wodnistej konsystencji ten problem może być jeszcze większy mój rekord to 5 warstw koloru, niestety ale te kolory są problematyczne. Jeżeli jeszcze nie miałyście do czynienia z gęstsza formuła, to właśnie w przypadku tak jasnych kolorów ma ona przewagę, jesteśmy w stanie dużo szybciej zbudować krycie.

Od kiedy zaczęłam używać lakierów Indigo na nowo polubiłam używanie jasnych róży, nawet najbardziej problematyczne odcienie ograniczają się do trzech warstw, to znacznie skraca czas malowania. Dodatkowo dzięki gęstszej formule mogę korygować kształt paznokcia, bardzo przydatna opcja zwlasza w przypadku długich paznokci.


Indigo Olala to przepiękny odcień delikatnego jasnego fioletu z kolekcji by Natalia Siwiec to wspaniałe rozwiązanie na subtelnie piękne paznokcie o każdej porze roku. Umieściłam go w zestawieniu dotyczącym róży idealnie z nimi współgra, dwie warstwy tworzą kolor który optycznie rozjaśnia dłonie i sprawia wrażenie wypielęgnowanych zadbanych paznokci.

Indigo Blond Hair, Don't Care delikatny róż z doskonałym kryciem, najbardziej intensywny kolor z całej czwórki. Regularnie po niego sięgam pomalowane nim paznokcie pasują do większości stylizacji, są odpowiednie do pracy i szkoły. Ideał na codzień.

Indigo Martini Bikini słodka wersja różu, w dużo cieplejszym wydaniu niż dwóch poprzedników. tutaj do krycia potrzebuje trzech warstw. Kolor pochodzi z 2016 roku to kolekcja letnia promowana przez Natalię Siwiec, bardzo pastelowe odcienie.

Indigo Koko Loko aktualnie zużywam już drugą buteleczkę tego koloru, jest moim ulubieńcem od momentu pierwszego użycia. Łososiowa wersja różu z przyzwoitym kryciem i kremowym wykończeniem.


Myślę że uniwersalność takich kolorów jest ich największą zaletą, nie trzeba się obawiać zmiany w trakcie tygodnia bo wypadła nam ważna impreza lub prezentacja w pracy. Od wielu sezonów są w modzie, niestety nie każda firma jest w stanie zrobić formułę która będzie dobrze kryła, jestem ciekawa czy macie swoje ulubione róże. Napiszcie mi w komentarzach nazwy z chęcią je przetestuje.




7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam tego typu róże. Iu mnie na razie na pierwszym miejscu jest Semilac 159 Little rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je wszystkie, ale az taka miloscia nie darze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te odcienie rozu. Chetnie bym je kupiła: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, mogłabym mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je w swojej kolekcji, ale sprzedałam, bo formuła lakierów Indigo zupełnie mi nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie! Gdybym miała wybrać tylko jednego to chyba nie byłabym w stanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger