Śnieżynki na hybrydzie |Indigo

U mnie dopiero spadł śnieg, nareszcie czuje że śnieżynki na paznokciach będą pasować do pogody za oknem. To zdobienie może wyglądać na skomplikowane ale z odpowiednimi narzędziami wykonamy je w mgnieniu oka. Najważniejsze w tym zdobieniu są pędzelki, muszą być dobrej jakości. Raczej unikała bym tych które są dostępne w zestawach po kilka sztuk, przy malowaniu precyzyjnych linii ich włosie się nie sprawdza. Lepiej mieć dwa dobre pędzle niż 12 sztuk nienadających się do niczego innego niż czyszczenie skórek. Moje chińskie pędzle poszły na straty już jakiś czas temu, zostawiłam jeden do czyszczenia skórek i teraz już nie zamawiam takich rzeczy z aliexpress. Do tego zdobienia wykorzystam pędzelki Indigo
Dodatkowo po raz kolejny sięgam po Sugar Effect, żel który jest mocno na pigmentowany i można go używać do malowania na hybrydzie.



Pierwsza wersja tego zdobienia jest wykonana na lakierze hybrydowym w kolorze Mama Glam, wzór namalowany przy pomocy Sugar Effect.


Kolejna wersja jest trochę bardziej pracochłonna ale myślę że do opanowania, pierwszy raz najlepiej wykonać na wzorniku to pozwoli nam wyczuć potrzebny nacisk. Kolor tła to Paris Blue


Moja ulubiona wersja na kolorze Where Is Umbrella? śliczne szaro fioletowe tło idealnie pasuje do klimatu zimy


Możemy wykonywać zdobienie na wszystkich lub na wybranych paznokciach, pasuje świetnie zarówno do pastelowych lakierów jak i do intensywnych. Jeżeli podobnie do mnie macie problem z drżącą dłonią możecie pokryć wzór efektem idealnie nadaje się do tego GlassMe lub klasyczna syrenka.  Jeżeli czujecie jeszcze klimat na śnieżynki to gorąco zachęcam was do przetestowania tego zdobienia ;-) 

3 komentarze:

  1. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają. Wyglądają pięknie, ale chyba nie umiałabym takiego wzorku powtórzyć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O a ja szukam idealnych, dobrych i sprawdzonych pędzelków. Moja chińszczyzna mnie nie satysfakcjonuje. Dzięki za ten post! A śnieżynki wygladają świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger