Wygraj 15 lakierów hybrydowych Indigo

Zbliżają się moje urodziny, chciała bym z tej okazji wręczyć którejś z Was prezent. Wszystkie przychodzicie tutaj bo lubicie lakiery hybrydowe, niestety czasami ich cena sprawia że nie możemy sobie pozwolić duże ilości kolorów. Stąd też pomysł na nagrodę w rozdaniu, do wygrania jest 15 buteleczek lakierów hybrydowych firmy Indigo. Wszystkie kolory pochodzą z kolekcji Mama Style.




Miałam okazję testować tą kolekcje już od jakiegoś czasu i osobiście uważam że to najładniejsze kolory z jakimi miałam do czynienia. Znajdziecie tam zarówno odcienie nude jak i mocniejsze akcenty kolorystyczne, z pewnością taki zestaw będzie idealnym początkiem dla osoby która chciała by rozpocząć blogowanie lub wykonywać cudowne zdobienia na paznokciach koleżanek i rodziny.

Nie chciałam żeby zasady były zbyt skomplikowane i mam nadzieje że osoby zainteresowane nie będą miały problemów z uczestnictwem :)

Co trzeba zrobić żeby wziąć udział?

  1. zrepostuj to zdjęcie na swoim profilu na instagramie
  2. oznacz je przy użyciu hashtagu #konkursholapaola
  3. oznacz mnie na zdjęciu (@_hola.paola_
  4. w komentarzu oznacz osoby którym pomalujesz paznokcie :D


Oczywiście należy być obserwatorem profili @_hola.paola_ oraz indigonails


Konkurs trwa od 01.01.2018 do 01.02.2018 Zwycięzcę wybiorę w ciągu trzech dni od zakończenia zabawy czyli do 03.02.2018.
Powodzenia!


1 komentarz:

  1. Jestem zgłoszona :) Trzymam za siebie kciuki - bo choć lakierów mam sporo, żadnym nowym nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger