KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH BY SARA BORUC MANNEI

Na rynku dość niespodziewanie pojawiała się zupełnie nowa kolekcja lakierów do paznokci. Tym razem to zestaw 8 kolorów w bardzo klasycznych wersjach, twarzą kolekcji jest Sara Boruc. Niestety ja nie wiem kim jest Sara, po wpisaniu w Wikipedię wyskakuje ona jako żona Artura Boruca piłkarza. No więc przejdzmy do omawiania kolekcji, na stronie Indigo znalazłam cytat Sary który idealnie opisuje to zestawienie kolorów.



“Kolekcja lakierów hybrydowych stworzona dla Indigo to kolory, po które sięgam od lat. Każda Kobieta znajdzie w niej coś dla siebie” Sara Boruc 

Muszę przyznać ze całkowicie się z tym zgadzam, wybrane lakiery to kwintesencja kobiecości, niesamowite klasyczne odcienie które każda z nas powinna mieć w swojej kolekcji. 



Devil Wears Red zmysłowa czerwień, bez drobinek idealnie klasyczny kolor pasuje do wszystkiego. Sama mam już kilka buteleczek czerwonych hybryd ale na ten z pewnością się skuszę.

My Name Is Sara głęboki odcień buraczkowego, momentami przypomina czerwone wino ale widać w nim nuty fuksji więc nie do końca jest to klasyczna czerwień.

Juice fiolet oberżyna ;-) jestem prawie pewna że to najlepsze określenie dla tego koloru. Śliczny intensywny kolejny ukłon w kierunku klasyki, nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje ręce.

Billionaire ciemny granat, zjawiskowy odcień podejrzewam że to może być hit na miarę Glam Mom. Co prawda raczej kojarzy mi się z zimą ale kto wie może ten sezon wiosenny będzie inny.



My King Arthur szarości nigdy za wiele, ta jest inna, ma dość wyraźne nuty zieleni i błękitów. Można jej używać solo i z pewnością nie będzie nudna.

My Fav Bag zdecydowanie mogła bym mieć torebkę w tym kolorze :) klasyczny nude idealny na formalne spotkania. pasuje do każdej stylizacji tak jak ulubiona torebka 

Diamonds For Breakfast diamenty na śniadanie kolor z grupy brzoskwiniowych nude które sama uwielbiam i wpisuje na listę zakupów zawsze gdy na rynku pojawi się coś w tych klimatach

Sin City ten kolor określam mianem kokosowej szarości ;-) wiem że jestem beznadziejna jeżeli chodzi o opisywanie kolorów, bardziej wierze w zdjęcia niż w opisy więc już niedługo postaram się uraczyć Was pięknymi testami tej kolekcji


Nie znam Pani Sary ale widzę że mamy praktycznie identyczny gust jeżeli chodzi o lakiery, ciężko mi powiedzieć czy to kolekcja idealna na wiosnę natomiast z pewnością kolory są klasykami i każda z nas znajdzie w niej coś dla siebie. Aktualnie na stronie Indigo trwa promocja i jeżeli zrobimy zakupy za 600zł otrzymamy w prezencie kolczyki projektu Sary [link do strony]



8 komentarzy:

  1. Kolorki wspaniałe ;) większość lakierów mam od Semilac ale szykuję się w końcu na zakup tych od inigo może jeszcze załąpię się na wielkość 5ml :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładne kolory :) Podoba mi się nazwa czerwonego lakieru "Devil wears red" - widziałam go już na paznokciach u jednej blogerki i po prostu odpadłam! Akurat będę niedługo na kupnie klasycznego czerwonego lakieru - kto wie, może sięgnę właśnie po ten?

    OdpowiedzUsuń
  3. a macie jakieś opinie o lakierach Nailac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Nailaca już od dłuższego czasu i jestem z nich mega zadowolona, więc śmiało mogę Ci polecić :)

      Usuń
  4. Ta kolekcja też trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki!
    Jest kilka, które mi się spodobały ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger