Zdobienie z użyciem Sugar Effect od Indigo

Jak ognia unikam malowania wzorów ręcznie, efekt który osiągam jest delikatnie mówiąc niezadowalający. Zdaje sobie sprawę z tego ze umiejętności malowania można wypracować natomiast moja cierpliwość nie pozwala mi skupić się na ćwiczeniach. Zawsze szukam rozwiązań które pozwolą mi osiągnąć efekt wow bez spędzania kilku godzin na malowaniu, jeżeli macie podobnie to myśle ze spodoba Wam się to „zdobienie”.



Do wykonania potrzebujemy lakieru Indigo Mr. Black, żelu Sugar Effect oraz precyzyjnego pędzelka, ja wybrałam rozmiar 003

  1. Zaczynamy od przygotowania skórek i opiłowania paznokci.
  2. Na przemytą acetonem płytkę aplikuje bazę 
  3. Maluje paznokcie dwoma warstwami Mr. Black
  4. Przy pomocy pędzelka 003 maluje białe ramki z Sugar Effect (utwardzam przez 60 sek.)
  5. Całość zabezpieczam topem

Jak widzicie całkiem proste do wykonania, wydaje mi się ze efekt końcowy jest bardzo ciekawy a całe zdobienie nie powinno wam zająć więcej niż 30 minut. W sam raz dla początkujących i niecierpliwych ;-) Próbowałam zastąpić Sugar Effect białą hybrydą, ale krycie na czarnym tle było bardzo słabe. Dlatego nie rezygnujcie z tego produktu zaoszczędzicie masę czasu przy frenchu lub babyboom bo jego krycie jest genialne.

Sugar Effect [link do sklepu]
Mr. Black [link do sklepu]
003 [link do sklepu]

Przyznaje że niezwykle przyjemnie używa się produktów które kryją już przy pierwszej warstwie, to minimalizuje ilość warstw, a mniej warstw ogranicza ryzyko drżenia dłoni. Im częściej muszę poprawiać linie tym gorzej ona będzie wyglądać. Dlatego do Sugar Effect wracam regularnie, zerknijcie na dwa inne zdobienia z użyciem tego żelu baby boomer nails i delikatne zdobienie na jednym paznokciu.



5 komentarzy:

  1. Nie bardzo przepadam, że tego typu zdobieniami paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba tego typu zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiesznie to zdobienie wygląda, ale mam wrażenie że podkreśla absolutnie każde niedociągnięcie w budowie paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger