3 pomysły na szybkie sylwestrowe paznokcie

Najgorsze paznokcie mam zawsze w czasie ważnych wyjazdow, spotkań blogerskich, świąt i imprez. Ironia prawda? Niestety tak jest, im więcej mam do zrobienia tym trudniej jest znaleść czas na paznokcie, stopniowo spadają coraz niżej na liście priorytetów. Używanie hybryd trochę poprawia sytuacje, paznokcie możemy zrobić wcześniej ale jakoś tak dziwnie się składa ze mi często brakuje czasu. Dla dziewczyn które balansują na pograniczu pójścia w gołych paznokciach mam trzy propozycje których wykonanie zajmie około 20 minut.

TIP: Gdy mam mało czasu, rozpuszczam skórki przy pomocy żelu i odsuwam przy pomocy drewnianego patyczka. To zajmuje około 5 minut, efekt nie jest tak trwały jak wycinanie ale spokojnie wystarczy na 2-3 dni.

Chrom nails



Metalowe paznokcie idealnie sprawdza się na sylwestrowa zabawę. Bardzo szybko możemy je wykonać, potrzebujemy czarnego lakieru (czarny lakier najlepiej podbija błysk) i efektu metal manix chrom. [link do sklepu] 

SPOSÓB UŻYCIA:

  • wykonaj dowolną stylizację hybrydową, 
  • po utwardzeniu w lampie topu bez dyspersji (Dry Top w przypadku hybrydy) przez kilka sekund wcieraj pyłek okrężnymi ruchami;
  • nadmiar pyłku usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem;
  • ponownie pokryj paznokieć topem, pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia;
  • utwardź top w lampie.


Chameleon nails




Paznokcie pasujące do wszystkich sukienek? Tylko chameleon to potrafi. Jeżeli milion razy zmieniacie plany co do ubrania, opcja obowiązkowa to paznokcie które się dostosują. [link do sklepu]

SPOSÓB UŻYCIA:

  • wykonaj dowolną stylizację hybrydową, 
  • po utwardzeniu w lampie topu bez dyspersji (Dry Top w przypadku hybrydy)
  • przez kilka sekund wcieraj pyłek okrężnymi ruchami;
  • nadmiar pyłku usuń miękką szczoteczką lub pędzelkiem;
  • ponownie pokryj paznokieć topem, pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia;
  • utwardź top w lampie.



Cyrkonie Svarovskiego 

W taka noc można szaleć jeżeli na codzień nie nosicie cyrkonii to w taka noc warto wyjść ze strefy komfortu. Wystarczy umieścić jedna cyrkonie na szczycie każdego paznokcia, rozświetli to cała stylizacje. [link do sklepu]



Mam zwyczaj katować siebie za każdym razem gdy moje paznokcie nie wyglądają idealnie, dopiero od niedawna zmieniam podejście to nie paznokcie czynią wydarzenia ;-) nie znaczy to ze zostawiam je zaniedbane, ale nie chce już zarywać nocy przez poprawianie manicure. Sobie i Wam w nowym roku życzę dużo luzu i mniej dążenia do ideałów i mniej obowiązków, więcej wolnego czasu na to co lubimy! Bawcie się dobrze! 

7 komentarzy:

  1. Obie propozycje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ten wzorek bardzo mi się podoba ;) Ale ja już sobie obmyśliłam moje zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choc w paznokciach stawiam na odcienie nude tak tutaj widze ciekawe propozycje, sama na zakonczenie tego roku postawilam na zielony lakier od Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam, że zazwyczaj na ważne wydarzenia nie zdążę sobie zrobić takich paznokci jakie bym chciała 😊 Również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! 🎆🎆🎆

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Metal Manix, Obecnie mam na pazurkach rose gold , a w kolekcji posiadam 4 odcienie. Kameleony również świetnie sprawdzą się na sylwestrową imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły :) ja w tym roku postawiłam na klasykę b&w i dodatek holo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyrkonie i kameleony to ja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger