Ombre nails

W tym roku święta spędzę z kilkoma kolorami na paznokciach. Chciałam mieć zdobienie które będzie pasować do wszystkich ubrań które planuje nosić w święta. Przy okazji przypomnę wam że nadal możecie kupić lakiery Indigo w promocyjnych cenach, taka okazja zdarza się tylko raz do roku wiec warto skorzystać!



Ostatnio uwielbiam oglądać zdjęcia monochromatycznych zdobień, właśnie jedno z takich zdobień postanowiłam wykonać. Połączenie czerwieni i odcieni nude, wyszło ślicznie. Użyłam kolorów z jesiennych kolekcji Indigo, na palcu wskazującym i małym jest kolor Red Diamond, palec środkowy Mamarazzi, kciuk i palec serdeczny to Hello Beautiful.



Red Diamond kolor pochodzi z kolekcji jesiennej z 2016 roku. Nadal jest dostępny w sprzedaży i aktualnie jest na niego promocja. Głęboka czerwień z domieszka brązu, kolor ma kremowe wykończenie i kryje już przy dwóch warstwach. 

Mamarazzi jeden z najnowszych kolorów Indigo bardzo jasny Nude, kryje przy 3 warstwach. Kolor będzie nadawał się do noszenia przez cały rok, doskonale uzupełnia stylizacje. 

Hello Beautiful to jasny brąz/Nude z nuta szarości, znakomicie kryje przy dwóch warstwach. Nie zostawia smug, myślę ze jest to jeden z kolorów który możemy nosić do pracy lub szkoły. W tym zestawieniu idealnie współgra z reszta, łączy cała stylizacje.



Chciała bym Was zapytać na jaki kolor Wy zdecydowałyście się na święta? 

4 komentarze:

  1. Super :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to połączenie kolorów :) Bratowa męża nosiła ostatnio identyczne tylko kolory z Semilac'a ;-) Ja postawiłam na święta na bordo i brokat :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger