Co kupić do zestawu startowego, hybrydy w domu.

Bardzo długo się broniłam przed hybrydami, pamiętam jak jeszcze rok temu przeglądałam blogi z pierwszymi wpisami na ten temat i jakoś nie mogłam się przekonać do zakupu. Trochę odstraszała mnie cena i nie do końca wierzyłam w to że może się utrzymać dwa tygodnie na paznokciach :-)

Teraz mija prawie rok od mojego pierwszego spotkania z tym produktem i uważam że zmienia jakość życia. Jeżeli chcemy użyć jednego koloru to czas aplikacji jest porównywalny do użycia klasycznego lakieru. Naprawdę na większości paznokci będzie się trzymać do 2 tygodni w idealnym stanie, wręcz idealne rozwiązanie na wakacyjne wyjazdy.

jakie kolory na początek jako pierwsze czego potrzebuje do hybrydy jak zrobić hybrydowe paznokcie lampa uv z lidl semilac co kupić na początek jaką lampe wybrać UV czy led

Żeby zacząć potrzebujesz:

1. Bazy [tu klik]
2. Kolor [tu klik]
3. Top [tu klik]
4. Odtłuszczacz [tu klik]
5. Zmywacz [tu klik]
6. Lampa i tutaj ciekawostka od 21 maja w lidl będzie można kupić lampę UV która idealnie nada się do utwardzania hybrydy! [link do gazetki]


Ja jestem bardzo zadowolona z tej inwestycji od dawna już nie kupiłam zwykłego lakieru (targi się nie liczą ;-D)

Na początek bardzo polecam kolory:

SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach [klik do zdjęć]
SEMILAC Lakier Hybrydowy 022 Mint [klik do zdjęcia]
SEMILAC Lakier Hybrydowy 033 Pink Doll [klik do zdjęcia]




15 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad zakupem zestawu do hybryd, ale ostatecznie stwierdziłam, że mam za dużo zwykłych lakierów i szkoda mi ich porzucać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nie porzuciła! Poza tym noszenie jednego koloru dłużej niż tydzień u mnie się nie sprawdza. Ja uwielbiam malować paznokcie i jakbym miała czas to bym malowala codziennie :)

      Usuń
    2. Ja się ciągle zastanawiam i zastanawiam :-)

      Usuń
    3. Przed wakacjami to dobry wybór świetnie się sprawdzą na wyjazdy :)

      Usuń
  2. Szukałam info o hybrydach i trafiłam na Twój blog. Piękne rzeczy robisz na paznokciach! Szacuneczek :) Pytanie mam odnośnie primera (chyba bezkwasowy) i start prep: producent (mistero milano) zaleca stosowanie obydwóch tych preparatów, zastanawiam się czy jest to konieczne, ewentualnie jak bardzo niszczy płytkę. Widzę, że Ty w ogóle ich nie używasz. Czy odtluszczasz w inny sposób paznokcie przed nałożeniem bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odtłuszczam i nie matowie, primery stosuje się do żeli lub akrylu (ja piszę o lakierze hybrydowym to są inne produkty)

      Usuń
    2. No właśnie MM w zestawach startowych ma start prep i primer wiec zastanawiam się czy nie stosowanie ich przez Ciebie w przypadku Semilac to Twój sposób czy w przypadku tego producenta nie jest to konieczne? Fajnie by było ograniczyć chemię i mieć zdrowsza płytkę przy trwałości 2 tygodni o której piszesz, dlatego dopytuje

      Usuń
    3. No właśnie MM w zestawach startowych ma start prep i primer wiec zastanawiam się czy nie stosowanie ich przez Ciebie w przypadku Semilac to Twój sposób czy w przypadku tego producenta nie jest to konieczne? Fajnie by było ograniczyć chemię i mieć zdrowsza płytkę przy trwałości 2 tygodni o której piszesz, dlatego dopytuje

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie MM w zestawach startowych ma start prep i primer wiec zastanawiam się czy nie stosowanie ich przez Ciebie w przypadku Semilac to Twój sposób czy w przypadku tego producenta nie jest to konieczne? Fajnie by było ograniczyć chemię i mieć zdrowsza płytkę przy trwałości 2 tygodni o której piszesz, dlatego dopytuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga! Właśnie jestem na etapie wyboru zestawu startowego. Nie moge się zdecydować między semilac a neonail.. Skłaniam się w stronę neonail, bo jest trochę więcej produktów i większa pojemność cleanera i acetonu. Natknęłam się na Twój post o łączeniu różnych firm. Utrzymujesz nadal zdanie? Moge zamówić zestaw startowy neonail i dokupywać kolor semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, Spokojnie możesz łączyć te dwie firmy, ja nadal tak robię i jestem zachwycona efektami ;)

      Usuń
  6. Spróbuj też lakiery hybrydowe od Effective nails również są piękne kolory, długo sie utrzymują i najważniejsze.. nie niszczą tak płytki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nie wiem, czy odpowiesz mi, ale spróbuję. Także zastanawiam się nad kupnem lampy do hybryd. I po roku znowu w Lidlu pojawia się promocja na ów przyrząd. Tylko nie wiem, czy dobrze przeczytałam, że jest to lampa tylko do tipsów. Czyli już zwykłych hybdryd nie zrobię? Czy polecasz tą lampę kupić? Proszę o szybką odpowiedź.
    http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=78389

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, Ta lampa jak najbardziej utwardzi ci hybrydy ale za tą cene kupiła bym lampe semilac

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger