Dużo nowości do zdobień z Born Pretty Store

Robiłam kilka zamówień na http://www.bornprettystore.com/ z realizacją wyszło słabo. Mimo natychmiastowej płatności zamówienie wisiało, a sklep tak jak by o nim zapomniał. Dopiero po moich mailach nastąpiła wysyłka i w sumie czekałam jakieś 2 miesiące na swoje zamówienia. 

A zamówiłam dużo bo kolekcja wiosenna była tak urocza że czułam że muszę ją mieć :-)


Zamówiłam pierwsze dwie duże płytki, jestem z nich bardzo zadowolona bo normalnie ciężko mi pokryć cały paznokieć wzorem gdy są choć trochę za skórę.


Zdecydowałam się na wzór Aztec Pattern [do kupienia tutaj] oraz Classic Lip Cross [do kupienia tutaj]


Z okrągłych płytek dotarły do mnie Cute Birds Feather [do kupienia tutaj] Cool Skull Eye [do kupienia tutaj] Chic Rose Flower  [do kupienia tutaj] oraz Mini Bowknot [do kupienia tutaj]

W sklepie jest też dostępna opcja zakupu dwóch losowych płytek, zaryzykowałam i kupiłam tak jeden zestaw. Jedna z płytek wygląda na używaną... Nie polecam tej opcji...


Wzorów tych płytek też nie będę komentować ;-D


Bardzo ciekawą opcją są naklejki na całe paznokcie [do kupienia tutaj] moje paznokcie są wygięte więc nie wszystkie naklejki układają się na nich dobrze. No zobaczymy jak te sobie poradzą.


Flamaster w kolorze czarnym do uzupełniania braków w stemplach [do kupienia tutaj] 


I tatuaże :-) to tak dla zabawy zobaczymy co z tego wyjdzie [do kupienia tutaj]

Robiąc zakupy na Born Pretty Store pamiętaj aby użyć kodu rabatowego PANK31 da Ci to -10%

5 komentarzy:

  1. W końcu są Twoje płytki!
    Niestety ja też mam mieszane uczucia co do wysyłek z BPS: wysyłają nie wszystko na raz, zamówienie idzie wieki albo wisi w sklepie tygodniami zanim w końcu wyślą...

    Koniecznie daj znać jak sprawuje się ten mazak! No i czekam aż nacieszysz się nowościami i robimy twin mani! Dawaj znać =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się te duże płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ze względu na takie cyrki z wysyłaniem zamówień zwątpiłam w sens zakupów na BPS. Uwielbiam ich płytki, ale co z tego, że jakość jest ok, skoro usługi serwisowe są beznadziejne. Piękna jest ta płytka aztecka, ale moje pierwsze testy przypadły na czas, kiedy stempel przestał działać, więc rzuciłam ją w kąt. Teraz z kolei nie mam czasu... Pytanie za sto punktów: potrafisz równo odbijać takie geometryczne wzory? Ja z reguły trafiałam pod jakimś dziwacznym kątek, więc postawiłam na prostokątny stempel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedys próbowałam z tym lucky bag - strasznie słaby motyw, bo dostałam podobny shit do Ciebie. Ale naklejki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :-) ciekawe plytki wybralas :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger