Gadżety które planuje kupić

Bardzo lubię nowe zabawki ostatnio dużo okazji pojawia się w dyskontach które są obok mojego domu więc postanowiłam że się z wami podzielę moimi planami :-)
Nadal udaję że jestem fit więc myślę o grillu elektrycznym i akurat w ladybug store będą [klik do gazetki]


I ten pulsometr ale nim to się akurat jaram i już ustawiłam przypomnienie w telefonie idę z rana do sklepu [klik do gazetki]


W lidl będzie zestaw do manicure ale po raz pierwszy z ładowarką/zasilaczem więc podejrzewam że moc będzie większa niż tych na baterie paluszki [klik do gazetki]


Poluje jeszcze na fajną sokowirówkę, możecie coś polecić?

4 komentarze:

  1. Ten pulsometr to i ja bym sobie sprawiła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jak idę na siłownie to mam coraz więcej kabli na sobie :D

      Usuń
  2. Oj taki grill to by mi się przydał :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. też planuję zakup grilla elektrycznego, ale zawsze coś stoi na przeszkodzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger