Delikatny, kobiecy manicure hybrydy Semilac

Nowy kształt paznokci wymaga odpowiedniej oprawy. Choć na razie kształt bardziej przypomina owal to zmierzam w kierunku migdałów, a to nie jest naturalny stan moich paznokci. Są osoby które mają naturalne predyspozycje do piłowania paznokci w migdał, u mnie jest to kwadrat i teraz chciała bym to powoli zmienić idę bardzo pod prąd, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Anyway...

Zdecydowałam się na użycie hybrydowego lakieru, przyszły weekend będzie dla mnie imprezowy więc chce mieć pewność że paznokcie wytrzymają do tego czasu.

SEMILAC Lakier Hybrydowy 050 French Vanilla SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach almond shape migdały migdałowe paznokcie kształt instagram hola paola lakier hybryda hybrydy długie kobiece delikatne do biura manicure

SEMILAC Lakier Hybrydowy 050 French Vanilla SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach almond shape migdały migdałowe paznokcie kształt instagram hola paola lakier hybryda hybrydy długie kobiece delikatne do biura manicure

Kolory których użyłam to:

SEMILAC Lakier Hybrydowy 050 French Vanilla
SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach

Są cudnie neutralne i doskonale pasują na każdą okazje, a przy tym kształcie płytki wyglądają niezwykle kobieco :)


SEMILAC Lakier Hybrydowy 050 French Vanilla SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach almond shape migdały migdałowe paznokcie kształt instagram hola paola lakier hybryda hybrydy długie kobiece delikatne do biura manicure

SEMILAC Lakier Hybrydowy 050 French Vanilla SEMILAC Lakier Hybrydowy 102 Pastel Peach almond shape migdały migdałowe paznokcie kształt instagram hola paola lakier hybryda hybrydy długie kobiece delikatne do biura manicure

Płytka BP-55 została zamówiona z http://www.bornprettystore.com/ aktualnie jest za 2,99$ [tu klik] gorąco polecam! Możecie użyć mojego kodu rabatowego PANK31 -10%


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki kształt paznokci ;) ślicznie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kształt to nowość ale już bardzo mi się podoba i chyba jest wygodniejszy niż kwadrat

      Usuń
  2. Też kiedyś nosiłam kwadraty. Przez około 10 lat. Na jesień zdecydowałam się zmienić kształt na migdał. Zaczynałam jak Ty - od bardziej okrągłych bo bałam się drastycznej zmiany. Teraz mam już migdałki i jest różnica. Znacznie mniej się łamią i łatwiej się je stempluje ;) tak przy okazji, na serdecznym palcu masz stemple, prawda? Z jakiej płytki? Muszę przyznać że bardzo mi się ten wzór podoba szczególnie w połączeniu z tym ślicznym różem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja chyba też zostanę przy tym kształcie, 8h dziennie piszę na klawiaturze i różnica jest kolosalna

      Usuń
  3. Prześliczne! takie paznokcie lubię :)
    Dodaję do obs, bo widzę że prowadzisz blog o mojej ulubionej tematyce ;)

    http://iamulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też od jakiegoś czasu jestem fanką hybryd. Ten wzorek wygląda prześlicznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger