Zakupy na Born Pretty Store

Poczyniłam zakupy, nie wydałam dużo... tak mi się wydaję... płacąc w dolarach jakoś zawsze wygląda to na mniej niż w złotówkach 17,98 $

Powodem tych zakupów była premiera nowej kolekcji płytek, ale nie ograniczyłam się tylko do nowych... Kupiłam kilka płytek które już dawno za mną chodziły, ale jakoś nie było okazji do zakupu. No i skutecznie motywowała mnie do zakupu Trii [tu klik]
No więc do rzeczy, kupiłam:


Płytka BP-L012 podobają mi się krzyże, usta oraz kod kreskowy, pewnie nikomu poza mną się nie będzie podobaćna tyle by dać za nią $5.99 


Bardzo lubię azteckie wzory i już nie mogę się doczekać zabawy z tą płytką $5.99


W przypadku płytki BP-57 nie trzeba się spieszyć z zakupem raczej nie będzie wykupiona :) Mi się podoba w niej tylko jeden wzór czaszka na czarnym tle.


Płytka BP-58 to będzie hit liczę na miliony mani wykonanych przy jej pomocy na wszystkich blogach, byłam sceptyczna ale w końcu uległam $2.99

 To nie jest nowa płytka kupiłam ją ze względu na napis Love


Tutaj zakup ze względu na napis Ooh lalaa! 


No i tu ze względu na cenę :) tylko 0,99 $ jakoś mi tak żal było że nikt jej nie chce...

Będzie mi miło jeżeli robiąc zakupy użyjecie kodu rabatowego -10% PANK31
Pamiętajcie wydawanie pieniędzy w dolarach nie boli tak jak w złotówkach... [link do sklepu]

7 komentarzy:

  1. Dzięki za podlinkowanie ;) podałaś ceny normalne, mam nadzieję, że dorwalas te nowe płytki na promocji ;)
    Bd mieć 2 płytki takie same, więc może zrobimy jakiś bliźniaczy manicure? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalam dotychczas tego sklepu, ale sama chetnie zaopatrzylabym sie w ta francuska plytke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam kupować na ebay, dużo taniej wychodzi :) Za dużą zapłaciłam 2,59$ :) teraz czekam na paczuszkę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo duży wybór mają...sama zrobiłam u nich zamówienie i czekam na przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam płytkę BP-57 i kompletnie nie wiem jak jej użyć. W sumie nie wiem co mi strzeliło, żeby ją kupić ^^ Niby w dolarach nie boli, ale jak już się przewalutuje to cios w samo serducho!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger