Pokaż pazur w Women's Health

W najnowszym numerze Women's Health znajdziecie ciekawy artykuł o lakierach i dobieraniu ich do karnacji. Sama gdy kupuje nawy lakier często przykładam buteleczkę do wierzchu dłoni by zobaczyć jak wygląda na tle mojej karnacji. To bardzo przydatny trick zwłaszcza w przypadku kolorów nude, pomarańczowych i czerwonych. Nie każdy lakier wygląda u nas dobrze.

Pokaż pazur w Women's Health


Wydaje mi się że jedynym bezpiecznym kolorem jest niebieski i wszystkie jego odcienie, jeszcze nigdy nawet zamawiając z internetu nie zdarzyło mi się trafić na niebieski który mi nie pasuje.
Zostało też dodane kilka porad co do których mam drobne wątpliwości...

Ja zauważę ;) zmyj lakier i pomaluj ponownie. Lepiej mieć paznokcie krótkie ale jednakowej długości niż mega długie ale tylko 9 ;)

Olejek zawsze jest ok :) brak uwag

Sugerują żeby polerować lakier który nie jest już pierwszej świeżości, Jakoś tego nie widzę ale nigdy nie próbowałam więc może się nie znam

Dokładanie warstw nigdy nie jest dobre. Moczenie w wodzie... Jeżeli pomalujemy paznokcie po wyjściu z wanny lakier nie będzie się dobrze trzymać i szybko zacznie odchodzić. Jeżeli pomalowane paznokcie ale jeszcze nie suche wsadzimy do wody to ma to nam zrobić dobrze?


W Poznaniu pada śnieg... A u Was?

7 komentarzy:

  1. Haha w ogóle nie trzymam się tych zaleceń koloru - jak różowy to jasny, jak pomarańczowy to słoneczny i nasycony, mój ulubiony nude jest jasny i beżowo-żółtawy, a wzory to wiadomo - na całego :D
    A niebieskie zdarzają mi się nie pasować, szczególnie te bardzo chłodne. Mam np. takie jasne, szaro-niebieskie lakiery które lubię i są super jako tło do zdobień, ale noszone solo tworzą efekt sinych paznokci :P
    O tej sztuczce z trzymaniem dłoni w zimnej wodzie już słyszałam wielokrotnie, niby lakier ma szybciej wyschnąć, ale nigdy tego nie próbowałam, moim zdaniem to totalnie bez sensu.
    Z tym spiłowaniem to słabo będzie wyglądać, lepiej dorobić frencha albo dołożyć piaskowy lakier. A najlepiej to zmyć :)
    Nigdy też nie polerowałam lakieru, mi zawsze szybciej odpryśnie niż zmatowieje, zresztą teraz te topy tak szałowo wyglądają, że nie trzeba polerować :)
    Też czytam Women's Health :D ale nie mam jeszcze tego nr, pewnie jutro kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Women's Health kupuje od początku teraz zdecydowałam się na prenumeratę, wychodzi minimalnie taniej i dostajesz dzień przed pojawieniem się w sklepach :)

      Usuń
    2. Chyba będę musiała też przemyśleć prenumeratę :)
      PS. nie myślałaś może o wprowadzeniu systemu komentarzy Disqus? Polecam!

      Usuń
  2. Fajny artykuł ;) ja jakoś mam czuja. Rzadko kiedy lakier, który kukupię nie pasuje mi do dłoni ;)
    A z zimnem chodzi o to, że podobno lakier wysycha szybciej w zimnej temperaturze. Słyszałam o zimnej wodzie a nawet o wkładaniu rąk do zamrażalnika XD
    Nigdy jednak nie skusilam się na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce do zamrażalnika to wkładam tylko jak wyciągam lody. A to nie jest tak że zimno szkodzi dłonią? Dziwne są teorie przyspieszania wysychania skoro są produkty typu seche vite.

      Usuń
  3. Przyznam, ze niektorych trikow/metod dotychczas nie znalam, ale nie wiem tez czy zdecyduje sie wypróbować wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej że nie wszystkie są zachęcające ;)

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger