Lakiery do stemplowania, które musisz mieć żeby zacząć?

Może przypomnę że zdobienia za pomocą stemplowania dopiero się uczę... byłam bardzo zrażona do tej techniki ponieważ pierwsze podejścia wykonywałam ze złym stemplem ;/ Tak naprawdę dopiero w tym roku udało mi się trochę to opanować [tu klik]

Kolejnym krokiem do perfekcji jest lakier, nie każdy dobrze się odbija. Warto zainwestować w 3-4 kolory bo wasze zdobienia dzięki nim znacznie zyskają na jakości.

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

Zdecydowałam się na 4 kolory z Sally Hansen Insta-Dri, na allegro kosztowały około 5zł za sztukę i są naprawdę świetne, znakomicie się odbijają. A ta cena... :)

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

Na czarnym kolorze nie chciałam oszczędzać wiem że będę po niego często sięgać więc chce żeby był niezawodny. Koszt 25zł na allegro, już po pierwszym użyciu wiedziałam za co płacę. Jakość jest obłędna!

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

Na pewno dokupię jeszcze biały z Konad, oraz kilka dodatkowych kolorów. Czuje że na rok 2015 to będzie moja ulubiona technika zdobień :)

sally hansen insta dri stemple lakier do stempli idealny lakier do stemplowania czym stemplowac jaki stemplować jaki kolor kupić czego potrzebuje konad czarny różowy pomarańczowy niebieski zielony stempel tani drogi paznokcie zdobienie technika

11 komentarzy:

  1. A jak oceniasz Ingloty w tej roli? Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zarówno normalnych jak i o2, niestety są bardzo słabe

      Usuń
    2. A to szkoda. Nawet nie sądziłam, że są takie duże różnice w kwestii stemplowania:) Dzięki za info!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja dopiero się do nich przekonuje, ale cena 5zł bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Piękne kolory wybrałaś :-) Ja za grosz nie potrafię robić stempli :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale po zmatownieniu stempla nagle zaczeły się idealnie odbijać

      Usuń
  4. Nie mam lakierów Konad, osobiście jestem fanką Golden Rose Rich Color. Ostatnio zamówiłam Mundo de Unas, które robią coraz większą furorę, jeśli chodzi o stemplowanie. Na razie biały i czarny, ale ich kolorowe propozycje odbijają idealnie nawet na czarnym. Koniecznie sprawdź w internecie ;)
    Ceny to około 2-3 $. Przesyłka jest droga, ale jakby pokombinować i zamówić grupowo to wyszłoby mniej ;)
    Ja będę polować na jakieś kolorki wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij koniecznie jak będziesz zamawiać chętnie się podepnę

      Usuń
  5. Ja najbardziej lubię do stemplowania Colour Alike <3 mam też parę Konadów. I Golden Rose Rich Color - są naprawdę spoko. Chciałabym też parę Mundo de Unas kiedyś zamówić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym :) warto pomyśleć o wspólnym zamówieniu ;)

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger