Stemplowanie na lakierach hybrydowych

Dzisiaj jeszcze nie o zasadach stemplowania na hybrydach, ale już niedługo pojawi się taki wpis :) Dziś pokażę wam moją pracę na konkurs zorganizowany przez Diamond Cosmetics Poland Tu notka o konkursie [link]

Semilac 031 Black Diamond [link do sklepu] Semilac 138 Perfect Nude [link do sklepu]  Do stemplowania użyłam: Konad Stamping Nail Art Black [do kupienia na allegro] Golden Rose Nail Art kolor 108 [do kupienia na stoiskach Golden Rose]

Baza:
Semilac 031 Black Diamond [link do sklepu]
Semilac 138 Perfect Nude [link do sklepu]

Do stemplowania użyłam:
Konad Stamping Nail Art Black [do kupienia na allegro]
Golden Rose Nail Art kolor 108 [do kupienia na stoiskach Golden Rose]


Semilac 031 Black Diamond [link do sklepu] Semilac 138 Perfect Nude [link do sklepu]  Do stemplowania użyłam: Konad Stamping Nail Art Black [do kupienia na allegro] Golden Rose Nail Art kolor 108 [do kupienia na stoiskach Golden Rose]

Płytka Stamp Template Image Plate BORN PRETTY BP25 [link do sklepu]




9 komentarzy:

  1. Czekam na post o stemplowaniu,bo mi w ogóle nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zaczniesz to god should protect your credit card bo otwiera się ocean możliwości zakupowych

      Usuń
  2. piękne, muszę sobie zainwestować w jakiś zestaw ze stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł Żeby połączyć te wzory *.* trzymam kciuki, żebyś wygrała!
    Daj znać, kiedy przyjdą Twoje płytki z BPS, bo moje już dotarły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jeszcze idą, musiałam się upominać o wysyłkę bo zgubili moje zamówienie ;/

      Usuń
    2. Ja też się upominalam, bo wysłali dopiero 13 kwietnia i to po mojej interwencji, czemu nie ma statusu shipped. Trochę słabo u nich z tymi wysylkami, mojej przyjaciółce przysłali 2 paszkami, bo jednej płytki akurat nie mieli na stanie i wysłali później nie informując jej o tym. Pech chciał, że ta przesyłka Przyszła pierwsza z tylko jedną płytką i już spanikowalysmy, że reszty nie przysla....

      Usuń
  4. Uwielbiam stemplować :)) Płytki z BS są na prawdę świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy lakier hybrydowy Semilac nadaje się do stemplowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, i raczej tego nie próbuj. Możesz do tego użyć zwykłych lakierów i przykryć je topem hybrydy

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger