Przegląd prasy kobiecej Maj

Z polskich czasopism prenumeruje Women's Health i na  razie tak zostanie kiedyś regularnie kupowałam Urodę ale artykuły się bardzo często powtarzały, a same zdjęcia nie były na tyle dobre by na nie wydawać 5zł :)

W gazetach szukam  przepisów (ale takich z prostych składników, nie chcę dla jednej potrawy kupować niezbędnego składnika który użyje tylko raz do tego jednego przepisu), reklam nowości kosmetycznych, inspirujących makijaży, nowinek technologicznych (jestem okropną gadżeciarą), no i trochę informacji o zdrowym odżywianiu i fitnessie. Wiec w tych postach będzie niezły mix, moich zainteresowań ;-) enjoy the ride





















A wy jakie gazety kupujecie? 


2 komentarze:

  1. Nie kupuję gazet, jakoś i tak ich nie czytam ;) gazety sprawdzają się u mnie tylko latem nad wodą, kiedy szkoda mi brać książki, bo ręce brudne pi grillu, mokre od wody itd... Wtedy wybieram Joy albo Glamour, czasem cosmopolitan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Pomysłowy.
    Ja rzadko czytam prasę ostatnio, więc przydatna jest taka wiedza w pigułce ;)

    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger