Marcowa wishlista

Część z tych rzeczy już do mnie jedzie, na resztę niestety muszę poczekać. Miałam drobny problem z bankiem i przymusową przerwę we wszystkich wydatkach, ciekawe doświadczenie ale dobrze że już się skończyło.

Podkład kupuje raz na pół roku, nie maluje się codziennie, ale oczywiście w chwili gdy moje konto w banku się buntuje skończyły mi się wszystkie podkłady a ja miałam bardzo bogaty w spotkania tydzień więc musiałam się do pracy malować. I wtedy przepraszasz się ze wszystkimi próbkami z Sephory ;)

Zdecydowałam się na kupno Revlon Colorstay w kolorze 150 Buff oraz Dr. G Gowoonsesang Brightening Balm. Mam zamiar stosować je na zmianę.
Ostatnio mam dość długie paznokcie i nakładanie kosmetyków palcami zaczęło być bardzo problematyczne zdecydowałam się na ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET Zestaw 8 pędzli ten zestaw posiada aż 3 pędzle które mogą mi pomóc przy nakładaniu podkładu i korektora. Jestem też pewna że odwiedzę sklep z produktami Diamond-Cosmetics mam to szczęście że sklep stacjonarny znajduje się 5 minut od mojego domu więc raz w miesiącu pozwalam sobie na nowy kolor lakieru hybrydowego jestem prawie pewna że teraz kupię Pink Gold.

Mam pierwszą książkę Doroty Świątkowskiej i bardzo mi się podoba myślę o kupnie drugiej ale decyzja jeszcze nie zapadła. Patera oczywiście z Ikea więc nie spieszy mi się aż tak z jej zakupem bo tam produkty się rzadko wyprzedają, no ale jak ktoś ze znajomych będzie tam jechał to pewnie złożę zamówienie.

No i oczywiście iwatch czy go kupię? Jeszcze nie wiem, w kwietniu mają się pojawić w Polsce pójdę, przymierzę zależy mi na tym żeby był ładny jeżeli nie będzie to cóż poczekam na nową wersję :)


6 komentarzy:

  1. Pędzle Zoeva są super! Co prawda sama mam tylko jeden, ale to mój ulubieniec, a na wishliście kilka następnych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam jeszcze żadnego pędzla z Zoeva, jestem bardzo ciekawa czy będą mi się podobać

      Usuń
  2. Ohhh pędzle zoeva są moim marzeniem <3 Podkład revlon i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon to taki pewniak :) mam go zawsze na stanie w razie potrzeby dobrego kamuflażu ;)

      Usuń
  3. Pędzle Zoeva i hybrydy Semilac i ja bym chciała, oj chciała...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac nie są tanie ale przyjmij technikę jeden na miesiąc :) z tego co widzę nie zmieniają z czasem swojej konsystencji wiec można je przechowywać

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger