Top 5 - lakierów Indigo w roku 2017

5 kolorów które wystarcza na cały rok używania, pewnie wiele z was nie wyobraża sobie aż takiego zawężenia swojej kolekcji, ja jak patrzę na swoje wzorniki to też momentami myśle że nie jestem w stanie wybrać. Przygotowując się do tego wpisu popełniłam mały błąd rozłożyłam wszystkie lakiery przed sobą i próbowałam wybrać 5 sztuk idealnych kolorów które będą pasować wszystkim i stworzą idealny podstawowy zestaw kolorów. Zaczęła wirować mi w głowie idealna czerwień, idealny Nude i perfekcyjna mięta, w rezultacie nie byłam w stanie wybrać niczego bo kolory w mojej głowie walczyły o miano najlepszych w swojej kategorii.

No wiec konieczna była zmiana planu, pokaże wam lakiery po które sięgałam najczęściej w roku 2017 każdy z nich miałam na paznokciach po kilka razy, są moimi pewniakami jeżeli chce pomalować paznokcie szybko i nie mam czasu na długie analizy jak kolor sprawdzi się do pracy czy na imprezę.


Kolor pojawił się w ofercie Indigo na początku 2017 roku, od razu wiedziałam ze się polubimy. Systematycznie wracał na moje paznokcie w okresie od wiosny do lata. Kolor jest połączeniem pomarańczowego i różowego, w zależności od światła może wyglądać inaczej. Ma kremowa konsystencje i bardzo dobre krycie na poziomie dwóch warstw, polecam dziewczyną które nie odnajdują się w neonowych barwach ale chciały by czegoś weselszego na czas wakacj.

  • Indigo Its a girl
Pewnie większość z Was się tego spodziewała, kolor z kolekcji Mama Style z 2017 roku. Czy ja mogę coś jeszcze o nim powiedzieć? Hmm... miałam go od dnia premiery 6 razy na paznokciach, a mówimy tu o formule hybrydowej. To powinno być wystarczającym opisem mojego uwielbienia dla tego koloru ale jeżeli nie wystarczy to dodam ze kolor kryje przy 2 warstwach i ma bajeczna konsystencje.



  • Indigo Koko Loko
Ten kolor jest dla mnie idealnym Nude, jest to bardzo rozbielona wersja sugarmama, pochodzi z kolekcji z roku 2016 i zużyłam już dwie buteleczki tego odcienia. Zauważyłam ze lubię gdy Nude jest bardziej różowy niż cielisty i takie delikatne róże dużo lepiej współpracują z moim paznokciami. Jeżeli macie podobnie to koniecznie przyjrzyjcie się Koko Loko to kremowa formuła kryjąca przy 3 warstwach. Używam go cały rok, jak dla mnie jest niesamowicie uniwersalny.



Lekkie zaskoczenie dla mnie samej, kolor Nevermint z roku 2016 systematycznie wracał na moje paznokcie w okresie wiosna - lato. Odcień charakteryzuje się bardzo nieoczywista barwa zieloną w zależności od oświetlenia mniej lub lepiej widoczna , dodatkowo jest rozbielony co sprawia ze nie trzeba się obawiać ze zieleń nagle przestanie nam pasować do stroju. Konsystencja kremu i krycie na poziomie 3 warstw.

  • Indigo Glam Mom
Kolor z najnowszej kolekcji z 2017 roku, piękna butelkowa zieleń, niezwykle elegancki kolor chyba dostał już jakieś nagrody ale nie jestem pewna. Na pewno ode mnie ma maksimum punktów za konsystencje i krycie - uwaga 1-2 warstwy.





Może moja lista top 5 nie jest najbardziej spójna wizualnie listą która można znaleść w internecie, ale jest to lista która pasuje do mnie i sprawdziła się w roku 2017. Jestem bardzo ciekawa po jakie kolory Wy sięgałyście najczęściej w roku 2017 i czy wyobrażacie sobie wybranie tylko 5 kolorów na cały rok ;-)

7 komentarzy:

Copyright © 2016 hola paola , Blogger