Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Uwielbiam czytać ulubieńców, niestety u mnie z nimi ciężko rzadko kupuje nowe rzeczy kosmetyczne, dlatego pokażę wam mieszankę trochę o kosmetykach trochę ulubieńców z innych kategorii. Od początku tego miesiąca mam problemy z telewizorem, oddałam go do naprawy, wrócił i nadal był uszkodzony więc reklamacja, reklamacji i ponownie żyje bez telewizji. Wolny czas wypełniają mi książki których przeczytałam od początku miesiąca chyba z pięć, mam dwóch faworytów, książki kryminalne które totalnie mnie zachwyciły.



Pierwsza to Cela, niesamowity thriller opowiada historie chłopca który zaczyna podejrzewać że jego ojciec przetrzymuje w piwnicy dziewczynkę. Chłopak próbuje pomóc dziewczynie, zachowanie ojca staje się coraz bardziej podejrzane. Książka jest niesamowita, przeczytałam ją w jeden wieczór nie mogłam przestać czytać. Trzyma w napięciu od początku do końca, zakończenie jest totalnie zaskakujące, już dawno nie bawiłam się tak dobrze czytając książkę. Jeżeli czytacie książki papierowe to zachęcam do zakupu [klik] dla osób które wolą ebook [klik] Wiem że wiele osób może się obawiać scen z molestowaniem, też nie lubię takich filmów i książek, jednak w Celi nie ma nic z tych rzeczy.

Kolejna książka która mnie zachwyciła to 13 powodów, pewnego dnia młody chłopak otrzymuje przesyłkę w której znajdują się kasety, udaje mu się uruchomić je na starym magnetofonie, okazuje się że zostały nagrane przez jego byłą dziewczynę która dwa tygodnie temu popełniła samobójstwo i że każdy kto otrzyma taśmy jest jednym z powodów dla których to zrobiła. Książka jest bardzo dobrze napisana, czyta się ją niezwykle przyjemnie a jednocześnie trzyma w napięciu i bardzo wkręcamy się w całą historię i chcemy wiedzieć co będzie dalej, słyszałam że na jej podstawie Netflix zrobił serial ale jeszcze nie miałam okazji go oglądać. Dla miłośników książek papierowych [klik] oraz ebook [klik]


Odkrycie nowej marki, Kazar to polska firma która nigdy nie wzbudzała u mnie większego zainteresowania, aż do momentu gdy zobaczyłam ich salon w Posnani. Wiadomo że dużo zależy od odpowiedniej prezentacji produktów, czytacie blogi więc wiecie że dobre zdjęcie na prawdę potrafi sprzedać produkt, w przypadku Kazar ich salon totalnie sprzedał mi całą markę, ceny są porównywalne do Aldo ale mam wrażenie że jakość produktów dużo lepsza, skusiłam się na nowe okulary które na żywo wyglądają pięknie. Posiadają też wszystkie niezbędne filtry i porządnie zabezpieczają oczy [klik do sklepu] z pewnością wrócę po jakieś buty i dodatki bo wszystko było śliczne.

Produktem do paznokci który wręcz odmienił moje życie jest nowy Cleaner Shea Super Shine Effect [klik] Bardzo często przed robieniem zdjęć paznokci nie mogłam ich odtłuścić, zwykły cleaner zawiera alkohol i przesusza okolice paznokci, co wygląda bardzo nieestetycznie na zdjęciach. Ten nie dość że rewelacyjnie odtłuszcza dodatkowo pielęgnuje skórki i wszystko wygląda znakomicie a jednocześnie się nie lepi. Jeżeli zależy wam na idealnym połysku bierzcie w ciemno!


Kolejnym produktem kosmetycznym, który pewnie omijała bym szerokim łukiem gdyby nie Meet Beauty są korektory firmy Golden Rose, otrzymałam je jako upominek z Warszawy i zaczęłam używać i przepadłam. Teraz wiem że chciała bym kupić trochę lepszej jakości zestaw do konturowania i kamuflażu, kredki Golden Rose są idealne na start, w bardzo przyjemnej cenie możemy dostać dobrze kryjący produkt, ja wklepuje je palcami bardzo ładnie stapiają się ze skórą i gdyby nie to że są dość suche to bym przy nich została.




4 komentarze:

  1. Ale piękne okulary *o* Ja przez 13 powodów nie mogę przebrnąć, co ruszałam serial to wyłączałam po 30 minutach, bo po prostu robiło mi się smutno.

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie przeczytam sobie "Celę" skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "13 powodów" i książka bardzo mi się spodobała, ale serial nie zrobił na mnie tak dobrego wrażenia, moim zdaniem wypada słabo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem akurat w trakcie oglądania serialu ,,13 powodów " ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger