Indigo Strawberry Milk

Uwielbiam delikatne odcienie różu, neony mogą się nudzić, a delikatnych kolorów nigdy nie mam dość i niby na rynku jest ich już dużo, ale nadal szukam tego idealnego. W najnowszej kolekcji Indigo [klik] jest kilka bardzo jasnych kolorów, część z nich już trafiła do moich ulubieńców, teraz przyszedł czas na testowanie odcienia Strawberry Milk, to najjaśniejszy z róży z jakimi miałam do czynienia, idealny na ślub i rodzinne uroczystości doskonały do pracy i szkoły.


Przyznaje się że ten kolor mógł by być ideałem, gdyby nie był tak problematyczny. Strawberry Milk [klik] oczarował mnie pięknym rozbielonym odcieniem różu, jednak aby osiągnąć taki efekt na paznokciach trzeba przejść prawdziwe piekło. Zacznijmy od początku, ten kolor jest transparentny, aby osiągnąć efekt ze zdjęć konieczne było zrobienie porządnej białej bazy, konieczne były aż dwie warstwy białego lakieru i dopiero położyłam kolor, a raczej trzy warstwy koloru. 


I teraz tak możemy walczyć z jego transparentnością stosując go na bazę, ale to tylko sprawi że napracujemy się i będziemy zirytowane, tak jak to było w moim przypadku. Zdecydowanie lepszym podejściem będzie zaakceptowanie tego że on nie kryje i traktowanie go jako kolor który może naturalnie podkreślić zdrowy odcień paznokci. Jedna warstwa Strawberry Milk nałożona bez białej bazy stworzy nam iluzję jaśniejszych paznokci, bez sztucznego efektu, niczym Essie Muchi Muchi możemy tak malować paznokci zawsze gdy nie możemy sobie pozwolić na mocny kolor.


3 komentarze:

  1. Piękny i taki ślubny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam go kupić, szkoda, że sprawia tyle problemów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień piękny! Ale ja nie lubię się tak "bawić" z lakierami ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger